Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.
Fox píše: Jak TC, tak iTrain (a předpokládám, že JMRI také) umožňují nakalibrovat rychlost lokomotivy (tj. stanovit ujetou dráhu za čas pro jednotlivé stupně dekodéru). Potom např. v iTrain dokážeš zastavit na předvoleném místě v bloku s přesností na 1 cm.
HonzaM píše:Rozhodně doporučuji při stavbě kolejiště dělení staničních kolejí do třech bloků
Fox píše:Nechtěl jsem jít do detailu, to už je věc konkrétního navrhu.
Trixt píše:Tak po připomínkách ohledně délky kolejí v SN, jsem zkusil použít výhybky Kuehn. Popravdě mi to moc nepomohlo. Zkusil jsem tedy přepracovat zhlaví vlevo s kolejemi Tillig a dopadlo to následovně. Víc se mi z toho nedaří vymáčknout.
jipol57 píše:Kdyby jsi remízu přesunul do koncového nádraží, tak by tam vznikl prostor. Za angličanem stočit lokálku mírně doprava, aby vyšla až ke kraji. Tím by se ještě více oddělila od hlavní, portály by se vzdálily a taky by se mohly prodloužit koleje v křížení v SN.
Trixt píše:HonzaM píše:Rozhodně doporučuji při stavbě kolejiště dělení staničních kolejí do třech bloků
Díky moc. Jak dlouhé máš prosím krajní úseky ve staniční koleji?
HonzaM píše:Možná jsem to někde přehlédl, ale jak je to s tou výškou 31 cm?
Trixt píše:Zkusil jsem naznačit úseky ve spodním patře. Pochopil jsem to správně?
]
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 24 návštevníků