Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.
milan ferdián píše:To máš pravdu,jenže je to kolejivo PECO/12°/STREAMLINE a kreslený výkres nelze již geometricky upravit.To je jeho hlavní nevýhoda.Škoda,že jsi se nezmínil,když bylo zveřejněno kolejivo. .Poloměry v esíčku - R663/24°- R610/12°- mezipřímá 137 mm - R610/12°.Hodně ostří esíčko načrtnuté trolejové vedení.
Vít Doležal píše:Milane co mi to děláš. Čím víc se kochám tvým návrhem, tím víc se smiřuji s tím, že budu začínat znovu. Nevím, jak to děláš, ale je to nádhera. Pokusím se to překreslit ve Wintracku.
jafobe píše:Když to upřesním, tak na levém zhlaví bych ho posunul kousek níž skoro do zatáčky. Ke straně nástupiště blíž k nádražní budově bych to vytáhl už rovně podle kraje panelu přes dvě pravý výhybky za sebou, angličan po druhé straně by se taky mohl dostat o kousek blíž k zatáčce, aniž by to funkčně i vzhledově nějak moc změnilo.
jafobe píše: Na pravém zhlaví u mostu bych zkusil dát na stranu nástupiště blíž k budově výhybku obloukovou místo rovné čímž by se koleje dostali dřív od sebe pro prostor na nástupiště a možná to změnilo k lepšímu i vzhled toho esíčka zmíněného před pár příspěvky ... a na druhé vzdálenější straně nástupiště bych zrušil levou výhybku hned u nástupiště a nákladovou kolej vedl souběžně a zaústil ji až do angličana místo pravé výhybky pod současným angličanem ...
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků