Lokomotivy 150/151/350 od ACME

Specializované fórum pouze pro příznivce velikosti H0 (1:87).

Moderátor: Michal Dalecký

Re: Lokomotivy 150/151/350 od ACME

Příspěvekod FloP » pon 13 bře, 2017 6:09 pm

...barva je skutečně odlišná, také potvrzuji, zelená je hodně sytá..., že by odlišná norma/barva i ve skutečnosti? A malé okénko, co všechno dokáže čínský člověk, kdovíco je uvnitř :shock:

PICT1637.JPG
FloP
 
Příspěvky: 218
Registrován: čtv 22 lis, 2012 10:52 am

Re: Lokomotivy 150/151/350 od ACME

Příspěvekod novk2007 » čtv 16 bře, 2017 8:10 am

Třepa pul kilo koksu jako v roce 2015 měl Lidl v krabicích od banánů 100 kilo koksu z Kolumbije . :)
novk2007
 
Příspěvky: 807
Registrován: ned 23 říj, 2011 6:58 am

Re: Lokomotivy 150/151/350 od ACME

Příspěvekod Jezevec Pepa » čtv 16 bře, 2017 11:16 am

mikinko píše:
novk2007 píše:Třepa pul kilo koksu jako v roce 2015 měl Lidl v krabicích od banánů 100 kilo koksu z Kolumbije . :)

No, najst pol kila koksu by bolo terno - tak mám financie na modely na najblizsich par rokov :-)


Hlavně, aby jsme ten koks nezačali Čoudit, protože by jsme toho mohli mít pak plný Brejle :-) a modely by jsme museli prodat :o
Jezevec Pepa
 
Příspěvky: 164
Registrován: pát 21 kvě, 2010 12:03 pm

Re: Lokomotivy 150/151/350 od ACME

Příspěvekod Brejla » čtv 16 bře, 2017 11:45 am

Jezevec Pepa píše:
mikinko píše:
novk2007 píše:Třepa pul kilo koksu jako v roce 2015 měl Lidl v krabicích od banánů 100 kilo koksu z Kolumbije . :)

No, najst pol kila koksu by bolo terno - tak mám financie na modely na najblizsich par rokov :-)


Hlavně, aby jsme ten koks nezačali Čoudit, protože by jsme toho mohli mít pak plný Brejle :-) a modely by jsme museli prodat :o


Když už, tak ne by jsme, ale BYCHOM Šelmo lasicovitá. :wink:
Brejla
 
Příspěvky: 1421
Registrován: sob 18 črc, 2015 8:25 am

Spřáhlo

Příspěvekod sidlo » ned 13 srp, 2017 12:03 pm

Chtěl jsem si projet mašinku i s vozy. Z výroby není osazené spřáhlo. Když jsem mašinku otočil, tak jsem zjistil, že je namontovaná pouze jedna kinematika a ta je bohužel na straně kde je namontovaná i šroubovka a brzdové hadice (pod stanovištěm č. 2). Spřáhlo se tam už nevejde.
Rozhodl jsem se namontovat kinematiku i na druhou stranu. Velmi nerad dělám rozborky lokomotiv, protože se bojím, že něco poškodím. Dle návodu na modely.biz jsem http://www.modely.biz/magazin/clanek-rada-151-cd-od-acme-v-h0/ vysunul topnou spojku z čelníku a začal sundávat karoserii. Přesto jsem topnou spojku ulomil.
Po sundání karoserie jsem chtěl namontovat kinematiku na první čelo. Bohužel jsem v sáčku s doplňky nenašel jednu pružinku do kinematiky. Nevím, jestli tam chyběla nebo jsem ji ztratil. Tak mi nezbylo kinematiku z druhého čela odmontovat a namontovat na čelo první. Jde to dost špatně, protože pluh s tlakovou nádobou nelze z šachty kinematiky sundat. Denomtáž kinamatiky s osazeným pluhem bylo jako vyndávat ježka z klece. S podobnými problémy jsem kinematiku namontoval na první čelo. Osadil jsem Roco univerzální spřáhlo http://www.roco.cc/en/productsearch/0-40397-0-0-0-0-0-0/products.html, ale sestavení karoserie vadil hák. Ten jsem musel demontovat a bál jsem se, aby se mi nerozlomil.
Po sestavení mašinky mi nedoléhala karoserie na straně oken. Bližším zkoumáním jsem zjistil, že karoserii vadí kabely od reproduktoru. Msylel jsem si, že je otočená skříň, ale podle polohy transformátoru nebyla. Tak jsem chtěl otočit transformátor, ale tomu vadil reproduktor. Reproduktor je uložen v rámu blíže k jedné straně a výlisek transformátoru je tomu uzpůsoben. O vyjmutí reproduktoru jsem se nepokoušel. Nevím, zdali byl umístěn špatně již z výroby nebo se stala chyba jinde.
Abych skřín správně nasadil, tak jsem vybrousil část plastu z dílu oken v místě kde vedou kabely od reproduktoru. Potom se už karoserii podařilo nasadit.
Výsledkem je, že mám pod prvním stanovištěm spřáhlo. Pod druhým stanovištěm mám ulomenou topnou spojku a nalomené obě brzdové hadice. Hadice tlakového vzduchu zůstaly nepoškozeny. Chybí mi jedna pružinka do kinematiky. S vozy mohu jezdit pouze druhým stanovištěm napřed (tedy vzad).

Měl jste někdo obdobné problémy?
Uživatelský avatar
sidlo
 
Příspěvky: 3589
Registrován: ned 27 dub, 2014 7:32 am

Re: Lokomotivy 150/151/350 od ACME

Příspěvekod Dancer » sob 30 pro, 2017 8:34 pm

Mě ta má lokomotiva stále cuká. Myslím si, že budou špatně napružené sběrače nebo zanesené. Každopádně, když to tu čtu, tak se mi do té rozborky nechce... :roll:
TT, centrála DR5000, sw- Traincontroller 7 gold
Dancer
 
Příspěvky: 162
Registrován: sob 28 črc, 2012 6:58 pm

Re: Lokomotivy 150/151/350 od ACME

Příspěvekod caruso82 » ned 31 pro, 2017 4:31 am

mne občas cuká tiež, neviem z akého dôvodu ale dvojkolia sa na nej zanášajú rýchlejšie ako na iných mašinách, ja všetky čistím takto https://www.youtube.com/watch?v=-36VQ81PZZs a vždy sa to potom zlepší, vyskúšaj, možno Ti to pomôže aj bez rozborky a úprav.
caruso82
 
Příspěvky: 93
Registrován: pon 07 črc, 2008 9:45 am

Re: Lokomotivy 150/151/350 od ACME

Příspěvekod Dancer » ned 31 pro, 2017 10:09 am

Takto je také čistím a ještě před tímto způsobem je přejezdu gumovou kostkou na čištění kolejí. Nicméně tento způsob nečistí dvojkolí z vnitřní strany, kde jsou sběrače proudu.
TT, centrála DR5000, sw- Traincontroller 7 gold
Dancer
 
Příspěvky: 162
Registrován: sob 28 črc, 2012 6:58 pm

Re: Lokomotivy 150/151/350 od ACME

Příspěvekod JaroHo » sob 24 úno, 2018 11:29 am

Tak já čistim tak, že model obrátím na lopatky a zapíchnu dráty do podvozku a přes Z21aplikaci si pustim mašinu. Takhle jsem i kontroloval šajdání kol. Mámstroj z 1. serie a v době koupě na modelbazaru jsem netušil, že to šajdá jak prase. Model mi ležel doma dlouho, avšak po osazení DCC jsem s nim začal jezdit .jen zkušebně a zděsil jsem se třesení stroje, který je inak povedený. dneska jsem svlíknul bandáže, navlíkl na tužkovou baterii a žiletkou bandáže zúžil. dále jsem korektorem poopravil odštíplý bílý lak z kol. Třese se méně, dokáže jet jako šnek a to úplně v klidu.Na plných 140 km/h se tak netřese, nevim co to bude dělat na rovince, zatim testuju mašinky na kruhu.
DR5000, Z21app,2x myš, kolejiště ve výstavbě
Uživatelský avatar
JaroHo
 
Příspěvky: 1423
Registrován: čtv 28 bře, 2013 2:59 pm
Bydliště: Nymburk

Re: Lokomotivy 150/151/350 od ACME

Příspěvekod scorpions » stř 25 dub, 2018 7:43 am

Zdravím všechny,
mám dotaz, který bude možná časem důležitý pro více z nás.
Při jemné manipulaci s PTG na ČEZovce 151 (to znamená na té sérii s kvalitativně absolutně tragickými pantografy) došlo k úplnému zlomení té nejtlustější části (spodní části sklopné hlavní trubky PTG). Je to šlendrián a je to neopravitelné. Nevím jak je to s dodáváním náhradních dílů od A.C.M.E., ale na bezbandážová kola již čekám několik let a stále nic. Chci se tedy zeptat, jestli někdo nahradil PTG na těchto jinak povedených lokomotivách nějakými jinými PTG od jiného výrobce. Nemusí být úplně modelově věrné, ale potřebuji, aby tam šli připevnit a musí to být samozřejmě polopantografy alespoň přibližné délky a pokud budou mít kvalitu panťáku například od ROCO (Vectron), tak to bude úplná paráda.
Díky
scorpions
 
Příspěvky: 8
Registrován: pát 23 lis, 2012 9:19 am

Re: Lokomotivy 150/151/350 od ACME

Příspěvekod JaroHo » úte 19 bře, 2019 6:08 am

chtěl jsem se zeptat už jste někdo řešil dvojkolí na této lokomotivě? a?
včera jsem si s ní chvíli zajezdil a udělalo se mi z jejích jízdních vlastností špatně....
a chci to řešit ale rozhodně ne tím že se modelu zbavím na bazaru lehce pod cenou a model koupí neznalý jako já a napálí se stejně.... dnes až bude čas ještě zkusím sundat bandáže zcela a uvidím ale zajímalo by mě jestli už jste to někdo řešil a vyřešil. :wink:
DR5000, Z21app,2x myš, kolejiště ve výstavbě
Uživatelský avatar
JaroHo
 
Příspěvky: 1423
Registrován: čtv 28 bře, 2013 2:59 pm
Bydliště: Nymburk

Re: Lokomotivy 150/151/350 od ACME

Příspěvekod Vít Doležal » úte 19 bře, 2019 7:31 pm

Já mám také problém, jako by byly dvojkolí šišatý a lokomotiva se při jízdě pohupuje ze strany na stranu.
Uživatelský avatar
Vít Doležal
 
Příspěvky: 93
Registrován: čtv 26 bře, 2015 9:04 pm
Bydliště: Mnichovice

Re: Lokomotivy 150/151/350 od ACME

Příspěvekod JaroHo » úte 19 bře, 2019 7:44 pm

ta moje se klepe jak mrcha. Takže co že teda, mám kontaktovat pana Fuleho protože nikdo neví?
DR5000, Z21app,2x myš, kolejiště ve výstavbě
Uživatelský avatar
JaroHo
 
Příspěvky: 1423
Registrován: čtv 28 bře, 2013 2:59 pm
Bydliště: Nymburk

Re: Lokomotivy 150/151/350 od ACME

Příspěvekod Jezevec Pepa » úte 19 bře, 2019 11:32 pm

elvis.jarous píše:ta moje se klepe jak mrcha. Takže co že teda, mám kontaktovat pana Fuleho protože nikdo neví?

U většiny mašin ES 499/150 je nutná výměna bandáži. Vždy to pomohlo i u hodně klepajících, kolečka jsou OK. Jen u výměny dát bacha na doplňky hadic, jsou moc křehké :-(
Už se to tu řešilo, tak asi nikdo nereaguje, je to stále stejné.
Jezevec Pepa
 
Příspěvky: 164
Registrován: pát 21 kvě, 2010 12:03 pm

Re: Lokomotivy 150/151/350 od ACME

Příspěvekod JaroHo » stř 20 bře, 2019 6:00 am

zdravím kolego. díky za osvěžení nějak jsem na to asi zapomněl ale tak jsem nakonec dneska ráno bandáže serval , je to teda lepší ale stejně mašina pokulhává. tosto Sergej se plazí,ten ani nezavrávorá
DR5000, Z21app,2x myš, kolejiště ve výstavbě
Uživatelský avatar
JaroHo
 
Příspěvky: 1423
Registrován: čtv 28 bře, 2013 2:59 pm
Bydliště: Nymburk

PředchozíDalší

Zpět na Velikost H0 (komunita H0)

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků