Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.
jirkan píše:Těch 430 mm je opravdu poloměr? Pokud ano, pak bych to viděl na ručník do ringu.
jirkan píše: Jo a jen na okraj, neznám geometrii výhybek od Flm v N, ale tu snad štokr projede?
jirkan píše:Z toho prvního příspěvku si domýšlím, že ta točna by byla v té části 800x500 a pak zřejmě v té nudli by byl kus tratě a nějaká koncová stanice. to by asi vyšlo, ale délka soupravy mi odhadem (mám v oku spíš větší měřítka, Nkové časy již vyřídila skleróza) vycházi na štokra a tak 5 nákladních vozů.
jirkan píše:Možná by to vyšlo lépe jen na přesuvnu vlevo a na ní navázat koncovou, která by byla v oblouku o velkém poloměru. Asi by to bylo něco, co připomíná zde řešená minikolejště, jen trochu ohnuté a s poněkud větší délkou kolejí.
jirkan píše:...snad si mohu dovolit tykat...
hopeter píše:Ještě malý dotaz k prostoru. Je to v koutě nebo je možno otevírat šuplík mimo zadaný prostor ?
Jinak asi klasika koncová stanice na úzkém segmentu. Vjezdové zhlaví do oblouku pro prodloužení staničních kolejí a na širokém segmentu kousek tratě do oblouku a šuplík jako SN. Je ale potřeba mít kousek místa na vyjetí šuplíku doprava nebo mít vjezd na šířku šuplíku od pravého kraje.
HonzaM píše:Není lepší ty mašiny prodat někomu, kdo má skutečné N-kové kolejiště? Na takhle malém prostoru by to bylo tak na T-gauge.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 23 návštevníků