BR23 - Upgrade?

Stavba a přestavba lokomotiv všech velikostí. Návody, praxe, materiály, postupy a další.

Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H., sco_27

Re: BR23 - Upgrade?

Příspěvekod czcharlie » stř 21 bře, 2018 10:51 pm

Sběrače se dotýkají dvojkolí na okolcích, ne? V takovém případě je zcela jedno kde je bandáž.
czcharlie
 
Příspěvky: 344
Registrován: čtv 15 pro, 2016 10:42 pm

Re: BR23 - Upgrade?

Příspěvekod amirinda » čtv 22 bře, 2018 4:49 am

no ano ale ta bandáž přeci nepřevádí napětí z koleje, takže tak max. z boku okolku. Pokud by bylo bandážované kolo uprostřed, tak by byl "styk" daleko lepší. Co jsem koukal na netu tak je to tak všude takže to tak asi nechám, protože nevím co by to udělalo s jízdníma vlastnostma - přehodit ty dvojkolí.
Edit: jak je to u BR23, stejně tak?
popojedem bo zme v utlumu...
Uživatelský avatar
amirinda
 
Příspěvky: 580
Registrován: pon 12 pro, 2016 4:00 am
Bydliště: Planá

Re: BR23 - Upgrade?

Příspěvekod Myšpulín » čtv 22 bře, 2018 6:45 pm

Když budeš mít koleje lehce do U, tedy v prostředku ďolíček, loko bude stát na obou krajních nápravách a prostřední je ve vzduchu. Takže bandáž na prostřední nápravě ti je na ... Pokud ji dáš na kraj a koleje budou do obráceného U, loko bude stát nejspíš na prostřední nápravě a z krajních na té, který konec loko je těžší. Takže tato náprava by měla mít bandáže. Pokud je v boudě motor, pak je určitě těžší náprava pod boudou a tudíž je to správně. A od sběru proudu jsou přeci ostatní dvě nápravy. Toto je logika konstrukce. Jak to potom vypadá v praxi ... .
H0, III až IV, ČSD, nemodelář
Myšpulín
 
Příspěvky: 1506
Registrován: stř 24 led, 2007 7:43 pm
Bydliště: Hostinné

Předchozí

Zpět na Stavba lokomotiv

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků