Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.
Michal Šuhajda píše:Pokud myslíš dlouhou kusou (5.od budovy) tam záleží na účelu. Pokud bude za plotem - vlečka do oploceného areálů , musíš vynechat místo na plot. Pokud nebude oplocená nechal bych stejnou rozteč jako je u ostatních kolejí. Manipulační koleje mají stejné vzdálenosti jako dopravní. Naopak, kde je mezi kolejemi nástupiště bývá vzdálenost větší.
Díky odsazení jsem ji bral jako vlečku, vždyť skladiště je vedle vypravní budovy.
Myšpulín píše:Tak podle mne je toto řešení naprosto nejlepší. Ale zatím vidím stále problém s tím, že na lokálku máš jen jednu dopravní kolej. Pokud budeš pendlovat s jedním motorem nebo se soupravou motor - vozy - motor, je to jakš-takš v pohodě, na přepřah již ale potřebuješ zajet hlouběji do stanice, první kolej od VB nepoužiješ kvůli skladišti. Jako řešení bych viděl prohodit skladiště s výpravní budovou a dát ho ke kusé vyvedené z angličana vpravo dole. Ale to už by bylo přeplácané.
Ale ty jsi investor, postav podle svého a pak podle toho napiš staniční řád a navrhni grafikon.
hopeter píše:A co zkusit přesunout VB do středu panelu a k tomu upravit pravé zhlaví ( zrcadlit kolem podélné osy ) ?
Tomas Lebeda píše:Vrátím se k té předchozí variantě a hold se zapotím když budu potřebovat objet motorem na lokálce:)
Myšpulín píše:Tomas Lebeda píše:Vrátím se k té předchozí variantě a hold se zapotím když budu potřebovat objet motorem na lokálce:)
Já bych se vrátil k té páteční variantě, jen bych odstranil to spodní skladiště. Místo něj bych nechal záchodky a zahrádku paní přednostové.
Petr_J píše:Ahoj, LK200 mám na kolejišti dva a taky jsem se s nimi něco natrápil. Pokusím se popsat, k jakému jsem došel závěru po dost zdlouhavém bádání. Vlak vjíždí do úseku zapojeném přes LK200 ve dvou možných stavech. Buď je polarita v kolejích opačná – na styku úseků je detekován zkrat a modul přepne, aby byla polarita shodná. Zde žádný problém nenastane. Nebo je polarita úseků shodná a zde nastává pro LK200 problém. Uvažuji, že v jednom úseku je napětí, které dodává centrála do kolejnic, kdežto v druhém je napětí sníženo, díky odběru vlaku, který se v tomto úseku nachází. Když loko/vlak tyto úseky propojí, dojde vlastně přes lokomotivu ke spojení dvou zdrojů napětí, na kterých je i když nepatrně, ale přesto rozdílné napětí. No a mezi těmito zdroji začne protékat vyrovnávací proud, který je LK200 vyhodnocen jako zkrat a proto přepne. Bohužel v tomto případě na opačnou polaritu, což vyvolá zkrat a centrála vypíná.
Problém jsem nakonec vyřešil snížením citlivosti LK200 a to výměnou rezistoru ve „vyhodnocovacím obvodu“ LK200. Původní hodnotu si již nepamatuji, novou jsem metodou pokus-omyl zvolil 680 Ohm. O který rezistor se jedná, můžeš vidět na obrázku (je to ten ne SMD ), jen podotýkám, že touto úpravou přijdeš o záruku. Mě po úpravě oba moduly pracují spolehlivě už několik let.
Petr_J píše:Označení SMD 223 je opravdu 22 kOhm. Rezistor na fotce je 2,2 kOhm (červená - 2, červená - 2, černá - 0, hnědá - x10, hnědá - +/-1%) a s tím funguji na kolejišti. Omlouvám se za drobnou mystifikaci, změřil jsem jiný modul (s rezistorem 680 Ohm) a fotku dal s tím 2,2K
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků