Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.
hopeter píše:To je směs prachu , mastnoty a jiného v malém množství neviditelného sajrajtu... A je to naprosto normální. Občas se musí vyčistit i kolečka lokomotiv a sběrače proudu. Čistotu kolejí testuju prstem. Přejedu a když na něm mám černou čáru jsou špinavé i když to tak na první pohled nevypadá.
V té lékárně si raději kup izopropylalkohol. Líh nebo lihobenzin a jiné srágory ti při neopatrné manipulaci naleptají nátěry vozidel. Izopropyl je naprosto bezpečný pokud ho nebudeš inhalovat.
hopeter píše:To je směs prachu , mastnoty a jiného v malém množství neviditelného sajrajtu... A je to naprosto normální. Občas se musí vyčistit i kolečka lokomotiv a sběrače proudu. Čistotu kolejí testuju prstem. Přejedu a když na něm mám černou čáru jsou špinavé i když to tak na první pohled nevypadá.
V té lékárně si raději kup izopropylalkohol. Líh nebo lihobenzin a jiné srágory ti při neopatrné manipulaci naleptají nátěry vozidel. Izopropyl je naprosto bezpečný pokud ho nebudeš inhalovat.
Fíra_Vojta píše:
tyhle ty špinavá kolečka mám tak po půlhodině ježdění. Přímo zdroj, okud se to může brát, neznám. Prevenci dělám dostatečnou, to čištění před ježděním.
JanoH0e píše:
Koľajnice pod prúdom sú "pracholapka" pre všetky nečistoty z okolia (koľajisko, loko, vagóny, okolie atď). Nemusíš ani nechať prejsť lokomotívu, ak zapneš prúd v koľajniciach a po chvíli ich už máš zaprášené, zašpinené. To isté platí aj o kolieskach. Takže čistiť, čistiť, čistiť. Pred aj po jazde. Ale 100% by si možno dosiahol vo vákuu.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 32 návštevníků