Vít Doležal píše:Ahoj, díky za postřehy zkusím odpovědět na vše. Podlaha z OSB je přebroušená a nalakovaná, jen to není na fotce vidět. Výška rámu, je teď přibližně 60 cm a to bude nejnižší část (skryté nádraží) obsluha bude tedy probíhat v sedě. Co se týče konstrukce rámu vím, že není šťastná, ale na prvotní budování to vydržím a pak už se pod kolejiště moc často nepoleze. Co se týče koleček , tak myslím, že by to s pohybem nemělo být tak hrozné. Zadní část bude opravdu přístupná pouze po čtyřech a v případě většího problému se s kolejištěm odjede, bohužel je to daň za využití co nejvíce prostoru. Skryté nádraží bude přístupné z boku. Jde mi teď hlavně o samotné kolejiště, jestli aspoň trochu dává smysl, vím že s ním většina lidí měla problém, přeci jen na něm nějaké úpravy proběhly.
Hezký den,
V začátcích je to krásná představa že "se to tu chvíli vydrží" a pak se pod kolejiště nepoleze je ale vpravdě scestná.
Bude to plazení přes špriclíky ve světlé výšce 60 cm ( sedák židle má výšku cca 45 cm). Lézt se tam bude a hlavně se tam bude muset trvale pravidelně uklízet, třeba vysavačem a ty spodní příčky budou překážet i v poloze "Vašeho" sedícího !!
Ten Váš sedící bude totiž sedět přímo na zemi na zadeli, nikoliv na židli, či jiné vhodné podložce s pokrčenými nohami.
Při obsluze a užívání v sezení na zemi na zadeli bude také problém s hloubkou dosahu, která je reálně maximálně 60 cm. Zkuste si prosím takto sedět dvě - tři hodinky a při tom pracovat rukama. Tato Vaše stavba bude ale trvat několik let a stovky a stovky hodin. Poukazuji na to jen proto, že tyto nedostatky Vás budou skutečně výrazně otravovat a hlavně limitovat, nejen v průběhu stavby ale i při následném užívání.
Určité změny k lepšímu v tento okamžik nebudou tak náročné, jako kdykoliv později, kdy budou dokonce neřešitelné!
I proto zmiňuji to užití montážního lehátka jak v autoservisu.
Zdravím !!