D píše:> lepsi vyresit pricinu
Ano, kdyby to šlo.
Samozrejme, ze to lze. Kdyby jsi byval byl pouzival spravne celou mou citaci, tak je tam i odpoved:
to znamena pouzit technologie a vyrobky, u kterych spravnym pouzitim k takovym anomaliim nedochazi....
D píše:Ano, kdyby to šlo. I pri stejných zesilovacích (Spax) a jejich zdrojích jsem nameril na rozhraních rozdíl napetí v jednotkách voltu, také vlivem nevyrovnaného odberu jedoucích lokomotiv v úsecích.
1) Muzes prosim te popsat fyzikalni jev, ktery vysvetluje, ze vsechno je tedy stejne (soucastky jsou v toleranci katalogoveho listu) a presto nameris rozdil v jednotkach voltu ?
2) Na rozdil napeti vlivem zateze jsem jiz zde upozornoval o nekolik vlaken drive, proto je trochu prekvapive, ze se nesnazite odstranit pricinu a resite jen nasledek (viz moje prvni poznamka).
Ale ohrívat kávu na rezistorech prechodového úseku nás nenapadlo, bohužel jsou studené po celé setkání.
Omlouvam se nechci chytat za slovo, ale pokud by vse bylo vporadku a rezistory jsou studene, pak by asi tezko mohlo dojit k "upeceni" lokomotivy....Predpokladal jsem na zaklade vasich drivejsich vyjadreni, ze stejny fyzikalni jev, ktery "upekl" lokomotivu dokaze ohrat rezistory nebo je to snad jinak ?
D píše:To je z pohledu provozního setkání úplná blbost. Tam je normální, že se vytáhne Fred a na dlouhém mezistanicním úseku se jde vedle vlaku bez rízení klidne i minuty. Bud bys za pískotu centrály zastavoval všechny takové vlaky nebo bude mít neúmyslne nerízený vlak dost casu treba na vjezd do zhlaví..
1) Od kdy jste presli na LocoNet ? Predpokladam, ze Fredem je myslen ovladac pro LocoNet.
2) V centrale lze tuto dobu nastavit a rovnez lze nastavit jestli bude pipat.
3) Co je a neni v modelarine blbost (je to nase hobby pro poteseni) bych si ja takto kategoricky nedovolil hodnotit. Pokud nekdo simuluje realny provoz, tak jak se o to snazite i vy nebo to alespon predpokladam, tak bych ocekaval, ze pustit vlak bez kontroly na sirou trat, je tak trochu mimo realnou situaci - tlacitko bdelosti atd....pokud tedy clovek nesimuluje zdravotni indispozici strojvedouciho. A v pripade Digitraxu mysli i na tuto modelovou situaci, takze pri spravnem nastaveni i modelovy vlak zastavi podobne jako v realu. Komu se to nelibi a je trochu vice "hracicka" nez modelar, tak si tuto funkci jednoduse vypne....