Podařilo se mi prodat kolejiště, které jsem měl. Tak mám nový návrh. Je to falešná dvojkolejka, chci ji zadrátovat a odbočka ze širé trati na lokálku do koncové staničky dle předpisu D3. 2xSkryté nádraží v každém o 3 kolejích. Poloměry budou R267, 310 a 353 ještě rozdělené na 2 úseky a jedna kolej na 3. Viditelné poloměry na dvojkolejce budou R396 a 440. Na lokálce něco 286 a 310. Koncová stanice o dvou průjezdných kolejích. Šturc ke skladišti a jedna vlečka. Buď nakládka dřeva nebo třeba kovošrot. To ještě uvidím. Možná bych tu koncovou nějak trošku předělal, aby se mi tam vešla remíza. Rám bude dřevěný. Spodní skryťák výškově 0 horní +6, odbočka +4, koncová stanice +16. Plánek mám kreslený ručně, ale už jsem to stavěl nahrubo z kolejiva a docela mi to vychází dle plánku.
Jenom ve skryťáku bude R267 ty budou určené pro motor 810 a Mn 742, to bude jezdit do koncové stanice. Portály půjdou posunout je to jenom rukou kreslené. Jinak na dvojkolejce Os 141+2Bmto, rychlík o 4 vozech. Pak náklad loko a 10 vozů. Vychází mi to na 120cm ve skrytém. Do jednoho se vejde max 7 souprav.
jirmicz píše:Jak jsem psal na dvojkolejce viditelné R396 a 440. Hned za tunelem jenom pytel dokola o 3 kolejích: 267, 310, 353.
Promiň,poloměry viditelné dvojkolejky jsem přehlédl .Ty další poloměry ve skryťáku,nevím,nevím,ikdyž píšeš pro které vlaky jsou určeny. Jinak námět je hezký a jednoduchý ,mě se líbí.Milan
Jo je to jako jenom dva oblouky proti sobě a kus roviny. Ale chci mít elektrifikovanou dvojkolejku a kochat se jízdou vlaků. A ta koncová je jenom bonus spíš by se mi líbila trojcetná výhybka na konec a udělat 3.kol průjezdnou a tam ještě jednu výhybku do remízy. Do kocové bude jezdit jenom 810 a Mn 742 a 3 vozy s hitlákem. Ještě jsem taky nepsal že epocha je V.
U koncovej stanice by som vynechal skladisko, vlečku a remízu. Celá trať by bola v podstate vlečka. Manipulačnú koľaj by som dal ako vlečkovú, bolo by tam nákladisko sklárne. V podstate by to bola vlečka do sklárni s osobnou dopravou. Klasický príklad napr. Katarínska Huta. Ak by sa posunul pravý portál a dala tam výhybka pre manipulačnú koľaj, trebárs aj pred 1 staničnú výhybku, mohol by si dať fabriku ako kulisu resp. pozadie.
Začal jsem budovat. Kolejiště jsem musel zmenčit na 160x95cm. Spodní skryťák bude pouze o dvou kolejích. Vejde se tam 5 souprav. Délka soupravy je loko plus 4Y. Foto mám, ale je moc velká. Zmenším a dám ji sem.
Zde foto: vnitřní kolej rozdělena na 3 úseky a vnější na 2. Ten vnitřní bude na lokálku. Je to r.267 a projedou mi to v pohodě všechny soupravy Bobina MTB+2xBmto a 750 Kuehn a Y Kuehn.
Dnes zase malý posun v budovaní. Zadrátované spodní koleje. Zítra dodělat přestavníky a můžu na další patro až příští týden se dostanu do civilizace, kde je modelářský obchod, musím dokoupit pár věcí a budu dělat dál
Trošku jsem zase něco udělal. Příště už půjdu na horní skryťák. Ještě musím ve spodním skrytém vyřešit indikaci obsazeného úseku. A pořád přemýšlím o přestavníkách na odbočce. Nevim jestli MTB nebo Tillig. Chtěl jsem přiložit foto, ale dosáhl jsem maximální velikosti příloh