Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký
hank píše:Já jsem chtěl napsat totéž co Polabský - takhle opravdu vypadaly uhelné dráhy před r. 1989... A nemusely to být jen dvojkolejky na uhelných magistrálách na severu, ale i zatížené jednokolejky s hustým provozem uhelných vlaků (třeba Obrnice - Žatec - Plzeň) nebo lokálky s připojením vleček k hnědouhelným a lignitovým dolům (např. Kyjov - Mutěnice).
Vaclav86cz píše:hank píše:Já jsem chtěl napsat totéž co Polabský - takhle opravdu vypadaly uhelné dráhy před r. 1989... A nemusely to být jen dvojkolejky na uhelných magistrálách na severu, ale i zatížené jednokolejky s hustým provozem uhelných vlaků (třeba Obrnice - Žatec - Plzeň) nebo lokálky s připojením vleček k hnědouhelným a lignitovým dolům (např. Kyjov - Mutěnice).
Tak dá se říct, že uhelné dráhy takto vypadaly, ale pokud vezmu to co chce majitel koncové stanice dělat, tak tam žádné doly nevidím. Takže nevím, proč by měl znázorňovat štěrk na uhelné dráze, když tam žádné ucelenky uhlí nejezdí. Ale samozřejmě je to na majiteli, jak se k tomu postaví. Já osobně bych mu doporučil to už po zaštěrkování dále nepatinovat. A pokud bude patinovat, tak ať si u toho neustále říká patinuj to míň. Celkem to pomáhá, protože pak to nebude přepatinované...
Vaclav86cz píše:Zaštěrkováno to máš celkem pěkně, ale možná bych příště doporučil vyzkoušet to elektricky a pak štěrkovat. Takhle, pokud jsi něco nezapojil nebo to udělal blbě se ti to bude docela špatně opravovat (vlastní zkušenost).
Vaclav86cz píše:Ta kolej do remízy mě přijde docela blízko té výtažné koleje. Navíc je blbost štěrkovat kolej v budově Možná bych jí být tebou dál trošku dál, ať máš kam dát stěnu baráku.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků