od Morris Zapp » ned 17 zář, 2017 4:17 pm
Právě byla přijata depeše tohoto znění:
===================================
Č.S.D.
Ředitelství státních drah Praha-sever, oddělení III
přednostovi Ing. Františku Křečkovi, vrchnímu technickému radovi
Dnešního dne, 17. IX. 1937, bylo komisionelně za účasti zástupců DRG (Reichsbandirektoriat Lipsko) v 17:19 hod. odevzdáno provozu obnovené a rekonstruované kolejiště výtopny Moldava v Čechách.
Zkouška provedena strojem 324.319 výtopny Moldava a strojem řady P8 DRG.
K provozu odevzdány výtopenské koleje čís. 201. (strojová), 202. (prohlížecí), 203. (desinfekční) a 204. (výtopenská „Hajc“).
Přezkoušena točna s kolejovými paprsky čís. 1-12, výr č. 3421 dodaná mostárnou bří Prášilů v Praze – Libni, elektropohon ČKD.
Nejvyšší dovolené zatížení jest všeobecně 16 tun (svršek soust. A), na kolejích 201, 202, točně a paprscích 1 a 2 jest povolena přechodnost strojům DRG řady P8.
Zapojení výměn provedla fa Schwabe und Netahlo k úplné spokojenosti.
Západková zkouška s výsledkem: vyhovuje.
Aleš Nechátal, vrchní oficiál
za odbor udržování dráhy Most II
přednosta Ing. Augustin Kuchař, vrchní technický rada
za správu výtopny Moldava
vrchní oficiál Anton Häusler, strojmistr
===================================
TT, moduly, epocha III/IV