Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H., radekkrupka
milan ferdián píše:MiG píše:Já si myslím, že moje i Hankovy tipy typu požadovanému Rawenem odpovídají.
Neodpovídají.MiG píše:Rawen chtěl stanice se čtyřmi tratěmi, ne stanice podobné Senici.
To ano,ale se zaústěním tratí jak u stanice Senice na Hané.
==stanice== rozbočení tratí jednoduchou výhybkou==
žst.Straškov
==rozbočení tratí jednoduchou výhybkou==stanice==rozbočení tratí jednoduchou výhybkou==
Vámi zmiňované stanice mají souběh tratí přímo ve staničním zhlaví na samostatnou dopravní kolej ve stanici.Mrkni na všechny kolejové plány stanic a rychle poznáš rozdíl.Milan
Morris Zapp píše:Před Straškovem bych si dovolil varovat z praktických důvodů: taková stanice se stane přirozeným centrem provozu na layoutu, ale není na to kolejově vybavena. Zejména přechod nákladní zátěže mezi čtyřmi tratěmi, v podmínkách zrychleného času (!), bude tvrdý oříšek... Jedině snad zkrouhnout nákladní přepravu tak, aby chodily na vlaku tak 2-3 vozy...
Přesně tak. Pokud se rawenovi a jeho kolegům podaří udržet provoz na layoutu natolik na uzdě, aby odpovídal takovýmhle lokálkám nejlokálkovatějším, budou se Straškovem spokojeni. Otázkou ovšem je, zda je takový slabý provoz bude bavit... Na to si musí odpovědět sami - varování dostali, informace mají; zkušenosti jsou nepřenositelnéhank píše:Přece jen je to lokálka.
rawen píše:Okrajově zvažuji Libuň, resp. variaci , kdy by stanice měla oddělenou část kolejí před budovou a seřazovací koleje pro náklady. (Omlouvám se, nenapadá mne správný název toho uspořádání.)
milan ferdián píše:Litovel-předměstí je zpracováno v N-ku.Chybí tam pokračování do litovelského pivovaru,ale to není problém vlečku dodělat.Ale opět je to lokálka s dvěma dopravníma kolejemi,tedy nic moc.Milan
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků