NeKoncové TT 2600 x 900 bez smyčky

Fórum pro stavbu, přestavbu a provoz modelového kolejiště.

Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.

Re: Koncové TT 1600x900 se smyčkou

Příspěvekod hopeter » stř 13 zář, 2017 7:21 am

Ta továrna je od Auhagenu. https://www.itvlaky.cz/TT-Tovarni-budova-s-branou-pro-vagony-a-kominem-Auhagen-13341-d15672.htm Vypadá docela česky a je perfekně zpracovaná , žádné deformace , přetoky , vše pasuje.
TT a G , epocha III / IV , jen si tak hraju ...,V jednoduchosti je síla... HOnza PETERa
Uživatelský avatar
hopeter
 
Příspěvky: 3038
Registrován: pát 20 pro, 2013 3:03 pm
Bydliště: Červený Kostelec

Re: Koncové TT 1600x900 se smyčkou

Příspěvekod Fox » stř 13 zář, 2017 7:30 am

OK, mají tam jeden kus skladem, tak už ho nemají. Radši jsem to hned objednal :D
TT, DR5000, Z21, iTrain...
Uživatelský avatar
Fox
 
Příspěvky: 1297
Registrován: stř 02 bře, 2016 12:50 pm
Bydliště: kousek od Prahy

Re: Koncové TT 1600x900 se smyčkou

Příspěvekod vobabaz » pát 15 zář, 2017 9:03 pm

hopeter píše:Ta továrna je od Auhagenu.

Ahoj Honzo (jestli teda můžu tykat),
továrna mě díky Tvým příspěvkům zaujala, v době uvedení na trh mi nějak unikla. Nejspíš proto, že všichni dávají jako první fotku z té méně zajímavé strany... teprve od komína to člověka osloví.
Měl bych prosbu. Potřeboval bych vědět, jestli by šlo bez větších problémů vynechat budovu mezi rampou a komínem, nebo jestli by tam bylo vidět, že něco chybí, a jak moc.
Obrázek.
Případně jestli by šlo vynechat i rampu. Měl bych na tu fabriku super místo na zrušené vlečce , ale malé. Takhle na fotomontáži se to vejde, ale když jsem to vyzkoušel se šablonou, tak mi ten přední roh už zasahuje do tratě. Obrázek.
Předem dík za odpověď a hodně elánu a sil do stavby.
Mirek
Uživatelský avatar
vobabaz
 
Příspěvky: 98
Registrován: pon 19 kvě, 2008 8:25 pm
Bydliště: Střední Čechy

Re: Koncové TT 1600x900 se smyčkou

Příspěvekod hopeter » sob 16 zář, 2017 8:10 am

Zrušení rampy by asi šlo. Sice je na čelní stěně s vjezdem do haly ta snížená část bez imitace cihel ale šlo by to přelepit čelním dílem s dveřma od rampy. Nejlepší řešení by bylo asi rampu a budovu zkrátit na šířku jednoho okna od komínu. Bylo by to o 6 cm kratší a zůstala by asi cca 2 cm rampa. Bohužel už jsem přilepil střechu tak ti nenafotím tu stěnu. Snad ti pomůže alespoň tohle. Kdybys potřeboval něco dalšího nafotit nebo změřit tak se klidně ozvi.
_vyrp12_15672G_13341_V1.jpg
_vyrp12_15672G_13341_V1.jpg (26.29 KiB) Zobrazeno 6276 krát

tov1.jpg
TT a G , epocha III / IV , jen si tak hraju ...,V jednoduchosti je síla... HOnza PETERa
Uživatelský avatar
hopeter
 
Příspěvky: 3038
Registrován: pát 20 pro, 2013 3:03 pm
Bydliště: Červený Kostelec

Re: Koncové TT 1600x900 se smyčkou

Příspěvekod milan ferdián » sob 16 zář, 2017 10:18 am

hopeter píše:Trošku jsem pokročil s hlavní stanicí. Z každé budovy je alespoň část abych mohl upravovat terén. Sypaná nástupiště , prostory kolem skladiště a výpravní budovy už mají základní tvar. Zbývá dokončit plac v depu.
Jenom mě trošku vázne dokončení budov ale to se snad během delších večerů zlepší... :oops:

nádraží1.jpg


Ještě pořád nemám vymyšlený námět druhé vlečky. Na přístavku bude nákladiště dřeva tak tady by mohla být pila na jeho zpracování. Nebo taky něco úplně jiného ... :?

Pěkný,pěkný,kolejiště zraje.Bude to zajímavé potom s tím propojením tratě zleva :wink: .Milan
milan ferdián
 
Příspěvky: 11810
Registrován: ned 30 pro, 2007 5:48 pm

Re: Koncové TT 1600x900 se smyčkou

Příspěvekod vobabaz » sob 16 zář, 2017 12:08 pm

hopeter píše:Nejlepší řešení by bylo asi rampu a budovu zkrátit

Dík za nápad se zkrácením a detailní fotku. To už by se mohlo nějak vejít:Obrázek
Auhagen by Ti měl vyplatit provizi :lol:
Mirek
Uživatelský avatar
vobabaz
 
Příspěvky: 98
Registrován: pon 19 kvě, 2008 8:25 pm
Bydliště: Střední Čechy

Re: Koncové TT 1600x900 se smyčkou

Příspěvekod hopeter » sob 16 zář, 2017 5:51 pm

No jo to by měl , kromě několika vlastních budov mám na tomhle kolejišti všechno od něj... :D Když tak koukám na tu bližší fotku tak by mohla pomoci úprava vlečky. Udělat ji trochu do "S" aby továrna byla víc rovnoběžně s tou tratí kolem ní. Prostě továrnu o cca 20°otočit proti směru hodin a vlečku k tomu doladit. To by v tom byl čert abys to tam nesrovnal... :wink:

Milane díky za pochvalu , přístavek přijde na řadu asi kolem vánoc. Zatím zraje kostra a snažím se dát základní část do koukatelného i provozuschopného stavu.
TT a G , epocha III / IV , jen si tak hraju ...,V jednoduchosti je síla... HOnza PETERa
Uživatelský avatar
hopeter
 
Příspěvky: 3038
Registrován: pát 20 pro, 2013 3:03 pm
Bydliště: Červený Kostelec

Re: Koncové TT 1600x900 se smyčkou

Příspěvekod vobabaz » sob 16 zář, 2017 6:51 pm

Přeložení vlečky je jedna z variant, nad kterou dumám. Je to zrušená vlečka bez napojení do zhlaví, tak si můžu celkem dost dovolit. Ale už se vkrádá myšlenka: když se s tím bude hýbat, tak přidat jednu výhybku a vlečku zprovoznit.
Stavebnice je objednaná, našel jsem ji dokonce skladem na malemodely.cz za krásných 961,- CZK. Jak dorazí, tak se uvidí.
Mirek
Uživatelský avatar
vobabaz
 
Příspěvky: 98
Registrován: pon 19 kvě, 2008 8:25 pm
Bydliště: Střední Čechy

Re: Koncové TT 1600x900 se smyčkou

Příspěvekod hopeter » ned 01 říj, 2017 4:54 pm

Jelikož bych už rád na tomto kolejišti trochu pojezdil musel jsem dořešit moc krátký šturc než bude dokončena "velká" přístavba. Jak již bylo napsáno dříve bude na tomto kolejišti možnost dvojího provozu. V původní variantě jako koncová stanice a po upgrade přístavbou se z ní stane mezilehlá. Pro první variantu je nutná tato malá přístavbička / diorámko. Mělo by to představovat zrušení trati např. na hranicích. Proto je na šturcu značka konec vlakové cesty a ne konec posunu... Jestli je to tak správně nevím ale třeba mě někdo poučí. :oops:
šturc1.jpg

šturc2.jpg

Budka výhybkáře je slepena ze zbytků... :oops:
TT a G , epocha III / IV , jen si tak hraju ...,V jednoduchosti je síla... HOnza PETERa
Uživatelský avatar
hopeter
 
Příspěvky: 3038
Registrován: pát 20 pro, 2013 3:03 pm
Bydliště: Červený Kostelec

Re: Koncové TT 1600x900 se smyčkou

Příspěvekod Dusan » ned 01 říj, 2017 5:20 pm

Dobrá vychytávka+možný posun přes šturc Ti to pěkně obohatí :)
HO(N),DCC,ep.II.-III.
Uživatelský avatar
Dusan
 
Příspěvky: 1282
Registrován: ned 04 úno, 2007 4:48 pm
Bydliště: Brno

Re: Koncové TT 1600x900 se smyčkou

Příspěvekod hopeter » ned 01 říj, 2017 5:26 pm

Ještě to mohlo být delší ale neměl jsem delší zbytek překližky a ta státní hranice už byla tak blízko... :P
TT a G , epocha III / IV , jen si tak hraju ...,V jednoduchosti je síla... HOnza PETERa
Uživatelský avatar
hopeter
 
Příspěvky: 3038
Registrován: pát 20 pro, 2013 3:03 pm
Bydliště: Červený Kostelec

Re: Koncové TT 1600x900 se smyčkou

Příspěvekod Vojtěch Vorel » pon 02 říj, 2017 5:52 pm

Jestli to je dobře, nebo špatně, jistě nevím, ale odpověď by mohly poskytnout Žacléř a Otovice zastávka (předloha :D ). Ale myslím, že když už ta trať je úplně vytrhaná, že by tam měl být konec posunu (protože dopravní koleje končí odjezdovým návěstidlem, nebo koncovníkem (konec vlakové cesty - "námezník" s červeným pruhem), nebo prostě ještě před tím zhlavím :) )
Vojtěch Vorel
 
Příspěvky: 367
Registrován: úte 16 úno, 2016 5:12 pm
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Re: Koncové TT 1600x900 se smyčkou

Příspěvekod hopeter » pon 02 říj, 2017 8:45 pm

No to je právě to co nevím. Otovice mají bílý terč s červeným středem a Žacléř má bílomodrý kosočtverec. Oboje je jen jedna kolej. Královec má na dopravních kolejích bíločervené kruhové terče ale občas se projíždí do Lubawky. Moje nádraží bude bez odjezdových návěstidel. Zatím jsem to udělal podle Otovic. Tam je bíločervený terč a za ním vytrhané koleje bývalé tratě do Polska.
TT a G , epocha III / IV , jen si tak hraju ...,V jednoduchosti je síla... HOnza PETERa
Uživatelský avatar
hopeter
 
Příspěvky: 3038
Registrován: pát 20 pro, 2013 3:03 pm
Bydliště: Červený Kostelec

Re: Koncové TT 1600x900 se smyčkou

Příspěvekod Vojtěch Vorel » úte 03 říj, 2017 6:35 am

Pokud se mé úvahy ubírají správným směrem, tak rozdíl bude v tomto: Otovice jsou zastávka (zastávka není dopravna, ale jen místo na širé trati), proto tam není možné změnit dopravní kolej na manipulační (proto červený terč - ukončení dopravní koleje), naopak Žacléř je stanice (byť byly všechny ostatní koleje vytrhány - stanice je dopravna) a proto tam dopravní kolej je možné změnit na manipulační a proto tam je zákaz posunu. Ale třeba někdo napoví líp :)
Vojtěch Vorel
 
Příspěvky: 367
Registrován: úte 16 úno, 2016 5:12 pm
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Re: Koncové TT 1600x900 se smyčkou

Příspěvekod workous » úte 03 říj, 2017 9:26 am

hopeter píše:Jelikož bych už rád na tomto kolejišti trochu pojezdil musel jsem dořešit moc krátký šturc než bude dokončena "velká" přístavba. Jak již bylo napsáno dříve bude na tomto kolejišti možnost dvojího provozu. V původní variantě jako koncová stanice a po upgrade přístavbou se z ní stane mezilehlá. Pro první variantu je nutná tato malá přístavbička / diorámko. Mělo by to představovat zrušení trati např. na hranicích. Proto je na šturcu značka konec vlakové cesty a ne konec posunu... Jestli je to tak správně nevím ale třeba mě někdo poučí. :oops:
šturc1.jpg

šturc2.jpg

Budka výhybkáře je slepena ze zbytků... :oops:

Honzo jdeš správným směrem.....rozšiřovat rozšiřovat rozšiřovat rozšiřovat :D pěkný to máš
Roco Geoline/DCC DR5000 + RocRail/JMRI momentálně v pauze..
Uživatelský avatar
workous
 
Příspěvky: 2139
Registrován: sob 15 lis, 2008 12:05 pm

PředchozíDalší

Zpět na Modelové kolejiště

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Brovarek a 12 návštevníků