mikinko píše:Este na doplnenie ... okrem toho nastavenia riesit aj dokonalu cistotu kolaji, aby napajanie oboch hnacich motorov na koncoch supravy bolo identicke ... inak akakolvek vymakana synchronizacia velmi rychlo "veme za sve" ...
U těchto motoráků se nabízí prodej exkluzivních setů "motorového rychlíku (Vindobona)" 2xmotor, 1-2x vložený vůz s tím (Aam, Bam). S tím, že by bylo možné dokupovat set s dalšími vložeými vozy Aam, BRam. Podobně jako se prodával "Delfín" VT18.16 od Kato. Na rozdíl od "Delfína", který na domácím kolejišti trochu vyčnívá by díky rozšíření motorů M296 od hlavních tratí až po lokálky po setu sáhli i Ti, kteří místo "Vindobony" chtějí provozovat běžný motorový rychlík na vedlejší trati.
Ideální by bylo pokud by uvedená souprava by mohla mít propojky (pevná nebo vodivá spřáhla) a jediný dekodér pro řízení obou motorů.
Myslím, že pokud by se cena blížila zmíněnému VT18.16 zájemců bude něurekom. Ovšem pokud se cena bude blížit Pragomodelu (Předchozí příspěvek) bude to horší. Nechci se pouštět do debaty o ceně Pragomodelu, odpovídá tomu, že jde o ručně dělané modely na továrních pojezdech.
Asi jsem se příliš zasnil, ale je to hezká představa.