od George V. » sob 09 pro, 2017 5:02 pm
Doplním o srovnání s Vectronem od Roco.
Na úvod musím jednoznačně říci, že se realitě více blíží Vectron od PIKO. A to ve dvou celkem podstatných detailech. Vectron od Roco je jenom "přestříkaná" čtyřsystémová verze - chybí pevné propojení vnitřních (stejnosměrných) sběračů (spojovací vodič) a na střeše má oproti skutečnosti navíc jeden vn odpojovač/přepojovač - propojení vnitřních sběračů pak probíhá přes něj. Taktéž chybí vnitřní písečníky. Za pluhy má snímače VZ (jako doplňkový díl), které ovšem ve skutečnosti chybí a jsou tam jen připravené držáky (toto PIKO má). Jediný rozdíl oproti skutečnosti (a modelu Roco), co lze PIKU vytknout, je absence snímače VZ na druhém podvozku (přední při pohledu zleva). Roco je podle očekávání detailněji zpracované, má vymakanou "elektroniku" - dálková světla, osvětlení v kabině, lepší pojezd, který je na Roco poměrně tichý. Za mínus ovšem považuji balení, které prakticky neumožňuje (bez úprav) dosazení doplňků; tady PIKO se skládacím blistrem vede. Škoda, že už PIKO ČD Cargo Vectrona stáhlo z nabídky; mohli udělat druhou serii s jiným číslem a inovovanou o nová dvojkolí a sběrače (tak jak budou vyráběny další verze Vectronů). Tak snad bude časem Unipetrol a ČD.... Určitě vezmu PIKO.
H0/DCC - zatím sbírám co se dá... IV.-V.(i VI.) epocha,
TT - stavím pro radost svoji a dětí z Kadaně