Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.
Morris Zapp píše:rybáky: karkulí (T 444.0,1), ta měla parní generátor. Jenomže kde ji vzít..? Můžeš i hektorem - v tom případě vestav do rybáků kamna (projeví se kominkem na střeše).
Vladimír_B píše:Vlečkový střed bych pojal zu grunt jinak, ale vzhledem k rozdílným představám, to nebudu ani rozebírat.
Samozřejmě, ale já jsem deformován tím, že se přece modeluje sychravý podzim, kdy voní cukrovary , a taky nerad modeluju mimořádnosti.Vladimír_B píše:V létě může parní rybáky tahat cokoliv. Tedy i hektor. A taky se to běžně dělalo, když jim karkule "hořely" pod rukami.
Však taky Transverzálka byla budována s většími ambicemi - které se i částečně vyplnily: i ten symbolický rychlík mívala a tranzitní nákladní vlak se po ní sem tam taky proplazil. Jenomže v předloženém plánku vidím dopravní koleje o užitečné délce nějakých (hrubým odhadem) 80 cm, což věc posouvá daleko od ČM-transverzálky do společnosti posledních lokálek, vybudovaných až před I. válkou. Pokud se tedy nesmířím s tím, že vlak s brejlovcem a dvěma čtyřosými vozy v takové stanici vypadá spíš jako karikatura...Vladimír_B píše:i Českomoravská transversála měla lepší parametry a táborité nahrazovali sv. M262.0+Balm-k běžně brejlí se dvěma rybáky a služebním rypákem.
Jo, to zní logicky. Šturc úplně zlikvidovat. Skladiště se ve skutečnosti stavěla pokud možno tak, aby byla dosažitelná co nejjednodušším posunem z obou stran, protože při jejich obsluze šlo o čas. To sice v roce 1948 naráz skončilo, ale ta skladiště už takhle zůstala...Vladimír_B píše:Já bych stanici protáhl o kousek. Sklad prohodil s výpravní. Nevím, proč musíte všici cpát sklady do šturcu. Bez tak na tu kratičkou kolej před budovou nacpeš leda motor.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 25 návštevníků