Brejla píše:
Na vagonu je typ T148 AB63, který má maximálku 70 km/h. To, že se na podvozek T148 v tuzemsku i v zahraničí montovalo mnoho typů jeřábových nástaveb a ty měly rozdílné maximální rychlosti nikdo nezpochybňuje.
Nejsem línej se podívat na technická data o Tatrách T 148, které se dají najít na internetu.
Ale je zajímavé, že na jeden a tentýž podvozek se uvádí několik maximálních rychlostí. A to 60, 70 a 72 km/hod. Přitom na fotkách je označení max. rychlosti většinou na jeřábu TATRA 148 AB63 60 nebo 70 km/hod a někdy 75 nebo 80 km/hod. Proč to tak je, tak to opravdu netuším.
Fotka je pro mě důkaz a stavíme modely podle fotek. Že prodejci nalepí něco jiného a modelář si to pak koupí, je zase jeho věc. Zmíněný model není můj a vůbec mně nezajímá, co je tam nalepeno. Jen jsem ho pro zajímavost vagónoval po opravě. Zhotovil jsem pár fotek po představu, jak model jeřábu vypadá na železničním vagónu.