Na základě provozních těžkostí (rozpojování souprav, vykolejování vozů), které vznikaly na vjezdovém zhlaví díky obloukové výhybce, poměrně ostrému sklonu klesající tratě a obloukům, bylo nutné přepracovat vjezdové zhlaví a zmírnit klesání v oblouku. Jelikož stále trval problém s přístupem do SN, bylo rozhodnuto o otočení kolejiště v pokoji o 180 stupňů. Nyní jsou plánovány díly A, B, C, D a E kolem zdí a ostatní díly jsou v prostoru. Tím je zajištěn volný přístup do SN, kde je plánována šestikolejná přesuvna. "Uskočení" dílu G je nutné kvůli pohybu po pokoji
V hlavním nádraží přibyla kusá kolej s nástupištěm, prostor pro traťováky, další vlečka a změnilo se i depo. kde vznikl prostor pro točnu. V prostoru dílu F vznikne, na místo kopce s hradem, malý kamenolom. Ze zastávky u odbočky se stalo nádraží s nákladištěm místního družstva a koncový díl po přepracování skýtá možnost se krajinářsky vyřádit Je zde hrad na vysoké skále (opticky odděluje dvojici stanic), řeka s jezem a skautským táborem, několik mostů, zastávka a koncová stanička s remízou a malou vlečkou. Znalci jistě poznají motiv z plánku č. 37 od MF - Posázaví.
Proti původnímu návrhu se významně rozšířily možnosti nákladní dopravy a zůstalo zachováno sledování souprav v terénu.
Prosím o připomínky a náměty