Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký
Vaclav86cz píše:Náhodou docela dobré.
On by sice neměl být štěrk na drobném kolejivu (přídržníce, šrouby, atd...) ale když jdem podél kolejí, tak zjistíš, že na těch více pojížděných kolejí tam ten štěrk přesto je. Samozřejmě né hromada štěrku, ale občas nějákej kamen se tam najde.
Jinak by mě zajímalo co používáš za štěrk, protože ta N-frakce mě osobně přijde lepší než TT-frakce. Ta by se tak hodila pro H0.
el_salamo píše:Zkusil jsem si tréninkově zaštěrkovat kus koleje - taková klasika, nasypat, omést, uhladit, voda s jarem, voda s lepidlem, jako bonus jsem tam prdnul dva drny Heki a dva drny Polák. Nejdřív jsem ze zásob omylem vylovil N-kový štěrk, proto jsem nakonec ještě jednu kolej přidal a zasypal tím správným štěrkem. Štěrku mám na můj vkus hodně po pražcích a u přídržnic - třeba se to schová patinou, každopádně pečlivější ometání mi neuškodí. Asi zkusím štěrkování "na etapy" - nejdřív uprostřed kolejí, potom kraje. Někde jsem to četl, mohlo by to být přecijen snažší.
Pokud to vyjde, tak o víkendu zkusím patinu kolejového lože a doplním galerii. Uvítám jakékoliv poznámky .
Kvalita fotek je horší, foceno na telefon.
http://salamek.rajce.idnes.cz/Test_sterkovani_a_patiny/
tusakvlasta píše:Pražce a kolejové pruty patinujete zvlášť nebo vcelku? Někde jsem četl že u flexikoleje patinované vcelku potom při ohnutí vylezou bílá místa u patek. A když se patinujou zvlášť, neodřou se pruty pi nasazování??
Mcx píše:Poznámka - Flexi koleje se prodávají s nataženými kolejnicemi, nikdo je vytahovat nebude.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků