Já teda nevím, mám Kuehnovic veksle různě po skryťáku, dneska jsem to proměřoval, a problém jsem našel jen u některých, a jen u maximálně jedné křídlové kolejnice. Srdcovka je
VŽDY
bez problémů napájená. Takže v čem je vlastně problém? Vždyť i upravené EW1 nebo neupravené EW2 a EW3 od Tilliga mají nenapájené křídlové kolejnice a tím jistý kolem 5mm dlouhý nenapájený úsek. A nebýt Keuhnových výhybek, tak jsme se nikdy nedočkali EW1 s kovovými srdcovkami, které mají srdcovku odlévanou spolu s křídlovými kolejnicemi.
No a k řešením problémů, ani jedna ze zmíněných variant není vhodná, jednu výhybku mám ještě nenaistalovanou, takže vyzkouším propájet kontakt s kolejnicemi přímo dírou v pražcích, buď to půjde nebo ne. Pokud ne, tak na již instalovaných lze udělat tenkým drátkem propojení obou křídlových kolejnic "spodem" tím, že se drátek připájí z boku na patu kolejnice poblíž spojek aby to nebylo moc vidět. V případě skryťáku (jako u mě) to může být i klidně vidět, tam mi jde především o funkčnost, estetika jde stranou.
Jinak z Kuehnových výhybek budu předělávat celé jedno viditelné zhlaví, takováhle "drobnost" mě vskutku neodradí, celkově jsou ty výhybky na mnohem vyšší úrovni než ty od Tilliga.