KOLEJIVO - Vzhledem k tomu, že nejsme ochotni smířit se se skutečností změnit geometrii zhlaví (zkrátit oblouky výhybek), tak jsme nuceni se odklonit od našeho původního záměru nechat kolejivo vyrobit firmou TTFilligran. Trojcestnou výhybku nám jsou schopni vyrobit za 3 tisíce euro!, což je pro nás nepřijatelné. Rozhodli jsme se proto, najít alternativního výrobce výhybek. Nakoupíme kolejové pruty a pražce u filigránů a výhybky si necháme udělat od společnosti KK-koleje. Tento výrobce je totiž schopný vyrobit jakékoliv výhybky dle geometrie, kterou mu dodáme.
BUDOVA - Již se blíží termín dokončení budovy Hory sv. Šebestiána. Brzy bude k dispozici stavebnice vyřezaná laser-cut technologií. Moc se těšíme

MOST a TERÉN - kolega geodet pracuje na programu, který nám umožní přesné namodelování terénu na mostním modulu dle naších naměřených dat. Pracujeme na pilířích. Též sháníme technický výkres k mostu přes Bezručovo údolí. Na SŽDC odboru Mostů a tunelů totiž složka s veškerou dokumentací odbočky 137 na Reitzenhain chybí. Vmucha navrhuje vydat se do archivu do Prahy. Snad tam pochodíme. Kdyby tu byl někdo specializovaný na mosty, byli bychom rádi za jakoukoliv pomoc.