Když jsem upravoval svoji T478.4023 z původní slovenské 754.055 tak jsem narazil na podobné problémy.
Na čele docela velké logo ZSSK. Na boku logo ZSSK mezi bočními okny, Nápisy na rámu, které tam nemají co dělat ozančení stanoviště I a II a nakonec to nejlepší cedule DEPO ZVOLEN na rozhraní žlutého blesku a krémové bočnice.
Velice opatrně jsem některé nápisy oškrabal skalpelem. Opravdu velice opatrně, protože když moc přitlačíš, tak to prodřeš až na plast (což se mě na pár místech podařilo). Další postup bylo použití smirkového papíru. Hrubost 2000 a 5000.
Naštěstí všude tam (kromě označení stanoviště) kdy byly nějaké nápisy přišli a nebo přijdou nové. Na Čele je rudá hvězda, což trošku zakrylo viditelné stopy po odstranění loga ZSSK. Na boku v místě cedule depa zvolen je stadiónek s ČSD. Na bočníci místo loga ZSSK přijde obtisk s logem brigáda SČSP (nebo co tam bylo v originále).
Další úpravy pak samozřejmě byla výměna nárazníků. Dosazení závěsků, výměna podvozků, protože originál model má černé a já chtěl šedé. A pár dalších detailů, které má daná lokomotiva. Bohužel jí ještě nemám v takovém stavu, abych mohl říct, že je to na 100% model originálu, ale snad to brzo dodělám. Ještě jsem narazil na jeden problém a to velikost cedule s číslem. Nevím, jestli jsou původní krišpínové a nové nějak rozdílné, ale myslím, že ROCO si s tím hlavu moc nelámalo. Další, co mě trošku vadí je způsob provedení čelní zásuvky... Šlo by to udělat lépe a kdybych měl opět takto nějákej model dělat, tak by se to dočkalo asi větší úpravy...
V budoucnu bych si chtěl udělat T478.3223 a T478.3022, kde bude potřeba udělat z čtyřočka dvouočko... Už to mám vymyšlené, jen to zrealizovat

Když tak hledím na tu tvoju 4042 a moju 4023, tak by jsi mohl Milane konečně udělat Vratimov ve IV. epoše...
A děkuji Fofrosovy za fotky... I když bude jak ho znám zase rejpat, že zde ukazuju jeho veřejně dostupné fotky
