Tempotaxi píše:Ale takhle sestavené nárazníky se do pancéřáku nevejdou. Deska pod nárazník má opravdu malou dírečku. Při zvětšení otvoru právě hrozí poškození této desky, která je opravdu titěrná.
Čep má průměr 2,1 je to takový používaný průměr. Vzhledem k tomu že to je z trubiček, tak to lze vyrobit že čep má průměr 2,1 , 1,8 nebo 1,3.
Jde to ale zase o něco pracnější, protože pak jsou ty jednotlivé díly zase o něco drobnější a musí se odřezávat jednotlivě. Tak jak to mám já vymyšlené se ty trubky nařežou o něco delší, ta 1,3 zůstává dlouhá, sestaví se to do příslušné polohy, zafixuje (pájení, lepení) a řeže se to najednou že to držíš za tu Ms 1,3 a skoro hotový díl pak odpadne. Řez nemusí být 100% pěkný protože to je pak uvnitř ve vagóně. Krátký malinký díl se řeže jen ten vrchní, tem musí být pěkně kolmo čistě uřezaný.
I otvor se dá zvětšit, jen je třeba zvolit vhodný postup, nejít na to vrtačkou, ale ručně nějakým výstružníčkem. Ty čepy se dají takto vyrobit i trochu delší, je to limitováno délkou dutinky, ty se mám dojem dají koupit i v trochu delším provedení, pak by šlo i udělat fixivání spodu ke skříni jako třeba tydy:
https://picasaweb.google.com/MarTTin64/ ... 9891471442Jasně že resinový odlitek je šup-šup hotovo finito za pár kaček, pokud bych nenašel jiné řešení tak ho tam možná dám taky.
Píšu to tady hlavně proto, že považuji za vhodné aby na tě leptech byly tyto díly pro nárazníky, na plechu spousta místa, přece jenom kupuji lept ne jen plech. V případě talířů nárazníků naprosto primitivní objekty.