Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H., radekkrupka
MkTT píše:Je mi o to, zda bylo možné mít dvoukolejnou stanici s oběma kolejemi dopravními a skladištěm, pokud se použijí budovy podle normálií kkStB. V případě normálií ZvKČ to dle mého názoru šlo, pokud se postavil příruční sklad. Doufám tedy, že se nemýlím.
Kdo zkouší a kontroluje, to by věděli spíš jiní. SŽDC má sloučený dopravní a návěstní předpis pod označením D1. Označení D2 je volné; pokud je mi známo, mají pod ním ČD svůj interní předpis.hank píše:Ale když už jsme u toho, na jednom fóru jsem tuto skutečnost nedávno hodil "do placu" a někdo od ČD (podle kontextu zřejmě nějaký novic... ) se se mnou hádal, že oni jako ČD tedy svoje předpisy D1 (návěstní) a D2 (dopravní) mají pořád a že ho až tak moc nemusí zajímat nějaký předpis D1 SŽDC... Takže by mě zajímalo, jak se vlastně dnes zaměstnanci dopravců (ČD i soukromníků s přístupem na SŽDC) zkouší, kdo a jak u nich znalost předpisů kontroluje a hlavně kterých? Stačí, když dopravce deklaruje, že jeho vnitřní předpis vychází z předpisů SŽDC nebo musí zaměstnanci dopravce znát obojí předpisy, tj. SŽDC i svého zaměstnavatele?
Nevím, jak moc bohulibé, ale bude z něho plnokrevná žst.hank píše:Někdo má s Bílým Potokem nějaké bohulibé záměry?
Viz ta závorka: pouze do 10.12.2011. Tím PMD pro dopravce skončily a znova se jezdí vlečkové vlaky.hank píše:h) pro obsluhu vleček a nákladišť (pouze do 10.12.2011).
Myšpulín píše:MkTT píše:Je mi o to, zda bylo možné mít dvoukolejnou stanici s oběma kolejemi dopravními a skladištěm, pokud se použijí budovy podle normálií kkStB. V případě normálií ZvKČ to dle mého názoru šlo, pokud se postavil příruční sklad. Doufám tedy, že se nemýlím.
Mám za to, že je rozdílný průjezdný profil pro osobní a pro nákladní vozy. A rampy skladišť zasahovaly do průjezdného profilu osobních vozů (do nákladního nikoli). Proto jsou koleje u skladišť manipulační. A dále nevím, jestli je nějaké omezení ve stání samotných vozů na dopravní koleji, což by mohlo mít taky vliv.
Radek Strnad píše:Já bych si skromně tipnul, že k prodloužení remízy došlo asi těsně před II.sv.válkou, kdy byl M120.326 v provozu nahrazen větším M242.0.
OndraFíra píše:Výborné vlákno. Našel jsem zde spoustu informací a podkladů. Děkuji.
Měl bych několik dotazů ohledně provozu na lokálkách v jejich začátcích. Doufám, že mi znalejší poradí. U otázek vycházím z lokálky Čerčany - Modřany - Dobříš, o které mám asi nejvíce informací.
3) Křižování
Mnoho stanic mělo pouze dvě koleje, kolej hlavní - přímou a kolej vedlejší k rampě a skladišti. Smělo se v takových stanicích křižovat? A pokud ano jakým způsobem? Nebo se křižovalo jen ve stanicích alespoň se třemi kolejemi? Například staniční kronika žst. Malá Hraštice (pův. Knín-Hraštice pod kterýmžto názvem se dá kronika dohledat) zmiňuje na konci 40. let výstavbu třetí koleje s odůvodněním, aby bylo možné ve stanici křižovat vlaky.
Děkuji předem za případné odpovědi.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 21 návštevníků