Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H., sco_27
d72j píše:Velikost HO .Dobrý den . Mám zase jednu debilní otázku . Jaký rozdíl je mezi lokomotivami V 100 a BR 110? Já tam žádný nevidím obě jsou krásné žadnou jinou nechci . Další co mě zajímá chci se pustit do stavby lokomotivy BR 110 . Co k tomu potřebuji? zatím mám karoserii ale nemám pojezd . Nevíte někdo o nějakém? Z jakého pojezdu jiného se to dá upravit.
d72j píše:Dále mě zajímá když si ji budu chtít udělat digitální co k tomu potřebuji ? Dají se i staré elektromotorky upravit na digi? A poslední věc když ji budu mít digi mužu s ní ještě jezdit na normální nedigi železnici? Jsem z toho úplně mačo
d72j píše:Velikost HO .Dobrý den . Mám zase jednu debilní otázku . Jaký rozdíl je mezi lokomotivami V 100 a BR 110? Já tam žádný nevidím obě jsou krásné žadnou jinou nechci . Další co mě zajímá chci se pustit do stavby lokomotivy BR 110 . Co k tomu potřebuji? zatím mám karoserii ale nemám pojezd . Nevíte někdo o nějakém? Z jakého pojezdu jiného se to dá upravit. Dále mě zajímá když si ji budu chtít udělat digitální co k tomu potřebuji ? Dají se i staré elektromotorky upravit na digi? A poslední věc když ji budu mít digi mužu s ní ještě jezdit na normální nedigi železnici? Jsem z toho úplně mačo
d72j píše:Díky vyčerpávající . Ta karkula je mnohem krásnější ta jde sehnat nebo jen přestavba?
Zippich píše:d72j píše:Díky vyčerpávající . Ta karkula je mnohem krásnější ta jde sehnat nebo jen přestavba?
Karkule je pro mě jasná volba. Sice to není má oblíbená epocha 2, ale jezdila na té trati, jejíž model stavím, takže se pomocí odlitku pana Číže o ní také pokouším a rád bych jí dal přímo to konkrétní číslo, které tam kdysi začalo vytlačovat páry. http://www.litomysky.cz/GG1/cizh0t.htm
Jako nejvhodnější tovární pojezd se jeví právě V100, protože má shodné rozvory podvozků i vzdálenost otočných čepů...
Zdenek Valter píše:V100 měla stejné vzdálenosti jako karkule t.j 2400 mm ?
Já myslím že ne !
Brčál píše:Pánové, tato řada byla u ČSD T 476.1 / ČD 745 Každá TSS-ka je měla jako pohon k čističce...
špatně máš v odkazu tečku http://www.prototypy.cz/745/745.htmJacek píše:Brčál píše:Pánové, tato řada byla u ČSD T 476.1 / ČD 745 Každá TSS-ka je měla jako pohon k čističce...
Každá? Bylo jich dovezeno jen asi 13 kusů viz http://www.prototypy.cz/745/745.htm. Jedinou provozní lokomotivu provozuje Railtrans v modročerveném nátěru.
Naopak každá TSS-ka používá pro ty pohony čističek pojízdné agregáty PA300
Brčál píše:Pánové, tato řada byla u ČSD T 476.1 / ČD 745 Každá TSS-ka je měla jako pohon k čističce. Byly nastříkány hnusně žluto-oranžově vy.....šisovanou barvou.Na jednom čele to mělo navíc unašeč kardanu pohonů čističky. Ta mašina to táhla, i poháněla. K vidění TSS Brodek, 1 kus i přes plot, TSS Hulín 2x až na konci areálu , ŽOS Nymburk hala staré lakovny, další mě už nenapadají. Ahojky.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků