Motorizace modelů - maket od ČSTrain (753,163,363...)

Stavba a přestavba lokomotiv všech velikostí. Návody, praxe, materiály, postupy a další.

Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H., sco_27

Příspěvekod stefanelmont » ned 02 bře, 2008 7:37 pm

Dusan píše:
Michal Dalecký píše:Zdenku, mam dotaz ktery souvisi s Atlaskami S2 a S4. Jak se chovaji kola RP25 na hure polozenych kolejich ci starych plechacich? Neni zde riziko, ze bude pripadny zakaznik zklamany? Stejne jako BR204 nafotim v tydnu i tu Atlasku. Na muj dotaz u ROCO na tyto modely jsem dostal velmi neurcitou odpoved a hlavne je to pod smouvou, tak asi opravdu nezbude nic jineho, nez to brat primo ve statech.

Taky začínám pomali laborovat s přestavbou,co sleduji na netu, tak ATLASka asi nejlépe.Mám kamaráda přímo v Chickagu,tak ho asi poprosím,aby koupil a poslal.Cena vychází opravdu supr (dolar je v háji).


No právě . Dolar v háji a v němcích chtěj za atlasky 80Euro . Když jsem se ptal na cenu za 100 kusů , tak 70Euro a 40% dopředu .
Jirka Š - HO - HOe(KBK)
Uživatelský avatar
stefanelmont
 
Příspěvky: 130
Registrován: pon 13 lis, 2006 8:29 pm
Bydliště: Beroun

Příspěvekod Zdenek Valter » ned 02 bře, 2008 7:44 pm

RP 25 je vyzkoušená věc našimi americkými kamarády.
Je to také především vzhledová záležitost.
Poměr vzhledu a užitku je tak jednoznačně ve prospěch RP 25.
Oni to provozují již dost dlouho a po výrobcích to chtějí.
Což bohužel neplatí pro Evropu zde je celkem konzervativní organizace MOROP, která je možná hodně svázaná s lobby výrobců a tyto možnosti nabízí ve velmi malé míře.
Zdenek Valter
 
Příspěvky: 3140
Registrován: pon 09 říj, 2006 2:38 pm
Bydliště: Ústí n.L.

Příspěvekod Michal Dalecký » ned 02 bře, 2008 7:57 pm

Myslel jsem prave stranove zlomy s obloucich ci vyhybkach. Nema smysl si nalhavat, ze vsichni mame dobre polozene koleje. Bojim se, ze RP25 bude zlobit v domacich podminkach.
:: H0, DCC, III-IV :: http://www.ambmodely.cz :: http://diskuze.modely.biz
Uživatelský avatar
Michal Dalecký
 
Příspěvky: 1865
Registrován: pát 23 lis, 2007 8:50 pm
Bydliště: Praha 6

Příspěvekod Zdenek Valter » ned 02 bře, 2008 8:01 pm

Michal Dalecký píše:Myslel jsem prave stranove zlomy s obloucich ci vyhybkach. Nema smysl si nalhavat, ze vsichni mame dobre polozene koleje. Bojim se, ze RP25 bude zlobit v domacich podminkach.


Při ježdění s modely dieselů na kolejišti KMŽ Brno jsem nezaznamenal jediný problém. Chtělo by to určitě vyzkoušet i jinde.
Zdenek Valter
 
Příspěvky: 3140
Registrován: pon 09 říj, 2006 2:38 pm
Bydliště: Ústí n.L.

Příspěvekod Michal Dalecký » ned 02 bře, 2008 8:08 pm

Jasne, ja zkusim tu Atlasku i u me. Taky me ceka Albartos na "erpeckach" :)
:: H0, DCC, III-IV :: http://www.ambmodely.cz :: http://diskuze.modely.biz
Uživatelský avatar
Michal Dalecký
 
Příspěvky: 1865
Registrován: pát 23 lis, 2007 8:50 pm
Bydliště: Praha 6

Příspěvekod Michal Dalecký » ned 02 bře, 2008 8:50 pm

stefanelmont píše: No právě . Dolar v háji a v němcích chtěj za atlasky 80Euro . Když jsem se ptal na cenu za 100 kusů , tak 70Euro a 40% dopředu .
Myslim, ze pri 100ks to pujde primo od vyrobce. Zitra jim zkusim napsat a uvidime.
:: H0, DCC, III-IV :: http://www.ambmodely.cz :: http://diskuze.modely.biz
Uživatelský avatar
Michal Dalecký
 
Příspěvky: 1865
Registrován: pát 23 lis, 2007 8:50 pm
Bydliště: Praha 6

Příspěvekod stefanelmont » ned 02 bře, 2008 8:55 pm

To mi ještě pan obchodník napsal , že ceníková je 90Euro . V americe jsem našel za 85 $ .
Jirka Š - HO - HOe(KBK)
Uživatelský avatar
stefanelmont
 
Příspěvky: 130
Registrován: pon 13 lis, 2006 8:29 pm
Bydliště: Beroun

Příspěvekod Zdenek Valter » ned 02 bře, 2008 9:20 pm

Michal Dalecký píše:Jasne, ja zkusim tu Atlasku i u me. Taky me ceka Albartos na "erpeckach" :)


Ještě jsem zapomněl dodat, že výhodou u té Atlasky je také to , že v případě potřeby se dá bez problémů udělat downgrade na NEM.
Zdenek Valter
 
Příspěvky: 3140
Registrován: pon 09 říj, 2006 2:38 pm
Bydliště: Ústí n.L.

Motorizace brejlovce od ČS TRAIN

Příspěvekod pavmar » stř 05 bře, 2008 10:27 pm

Zdravím mam maketu brejlovce suprově tam padnul podvozek od pana pletichy za 1000kč... už jsem koupil další model brejlovce a objednal další podvozek chystám se digitalizovat...
pavmar
 
Příspěvky: 296
Registrován: ned 10 úno, 2008 8:12 pm

Příspěvekod misakmraz » ned 06 črc, 2008 8:10 pm

to george v: na toho peršínga sem použil pojezd z elektriky br110,140 od roca sou to setovky za cca 1800,- podvozky sedí dobře akorát je potřeba upravit rám(upravit vzdálenost podvozků od sebe) a masky sem použil z pikácké krysy. jinak myslím že masky podvozků se dají sehnat u p. Číže
misakmraz
 
Příspěvky: 1
Registrován: ned 06 črc, 2008 8:05 pm
Bydliště: brno

Příspěvekod cíba » pon 07 črc, 2008 5:27 pm

Dal jsem na radu Zdeňka a na loko ČKD jsem si z USA zkusmo sehnal tu atlasku. ...nemá to opravdu chybu. Pokud by někdo chtěl, tak ať mi třeba pošle soukromou zprávu a já mu ji z USA seženu...
cíba
 
Příspěvky: 107
Registrován: pát 28 bře, 2008 10:50 pm
Bydliště: Pardubice

Příspěvekod vvitty » pon 07 črc, 2008 6:01 pm

ta atlaska je fakt dobra ;)
a da se z ni pouzit vetsina dilu...
vvitty
 
Příspěvky: 2779
Registrován: pát 28 pro, 2007 7:11 pm
Bydliště: Praha

Příspěvekod MaHa » pát 25 črc, 2008 12:26 pm

Zdenek Valter píše:
Michal Dalecký píše:Jasne, ja zkusim tu Atlasku i u me. Taky me ceka Albartos na "erpeckach" :)


Ještě jsem zapomněl dodat, že výhodou u té Atlasky je také to , že v případě potřeby se dá bez problémů udělat downgrade na NEM.


Ano ať žije práce navíc! :D :idea:
Modelová železnice
DCC na zahradní železnici patří od roku 2013 do archeologického výzkumu bohužel
MaHa
 
Příspěvky: 240
Registrován: stř 01 lis, 2006 10:09 pm
Bydliště: Šalingrad-Brno

Příspěvekod Zdenek Valter » čtv 31 črc, 2008 3:37 pm

Ještě malá finta na zvýšení rychlosti pojezdu.

V Atlasce je šnek M0,4 a první kolo se šikmými zuby (19z).

V BR 295 je šnek M0,5 a a první kolo se šikmými zuby (15z).

Obrázek
Obrázek
Zdenek Valter
 
Příspěvky: 3140
Registrován: pon 09 říj, 2006 2:38 pm
Bydliště: Ústí n.L.

Příspěvekod cíba » ned 17 srp, 2008 9:47 pm

Zdeňku, na co zvyšovat rychlost? Já to zkusmo změřil a maximálku maj ty atlasy po přepočtu asi 150 km/h, což na loko ČKD úplně stačí, ne? ...nebo se s tím budou jezdit závody? :D
cíba
 
Příspěvky: 107
Registrován: pát 28 bře, 2008 10:50 pm
Bydliště: Pardubice

PředchozíDalší

Zpět na Stavba lokomotiv

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků