Zde je korpus již finálně dokončen před pokládku kolejiva. S gumou se pracuje dobře, jen je třeba mít opravdu ostrý nůž a nůžky. Zkosení boků podloží není nutné. Lze je buď dotmelit, nebo doštěrkovat.
V této chvíli je to z mojí práce vše. Ještě sem vložím odkaz na nekomentovanou fotogalerii dokumentující celou stavbu korpusu, umístěnou na mém rajčeti.
Na korpus jsem spotřeboval cca dva a čtvrt metru čtverečního fasádních desek tl 5cm, zhruba půl metru desky 2cm, půl metru překližky 5mm, metr čtvereční gumy a jednu celou lahev pistolové pěny. Práce mi trvala tři týdny ve volných chvílích, ale šlo by to i rychleji, kdyby na mne v průběhu stavby nedolehla jarní únava.
Samozřejmě je nutno ještě nějaký materiál připočítat, potože není vůbec zhmotněn terén horních tunelů a kulisy. Je to jen korpus pod koleje.
Lukášovi jsem doporučil boky kolejiště "oplácat" překližkou podle finálního tvaru terénu coby zabezpečení bočnic. Také tím dojde k dostatečné výstuze celého plata, které pak nebude nutno fixovat k žádné pevné descce a kolejiště zůstane snadno mobilní.
Dál bych chtěl poprosit o svolení zveřejnit 3D náhledy celkového kolejiště z produkce kolegy Fruafru, respektive je sem vloží sám Lukáš, pokud k tomu má svolení.
Lukáš od nás bude rozhodně potřebovat radit při pokládce kolejí a také se zapojením. Tak se těším, že se toto vlákno začne pěkně rozrůstat.