Tak jsem ho konečně dotvořil.Abych to trochu shrnul.Stavba leptu je celkem v pohodě.Důležité je vymyslet pořadí pájení,aby si člověk pájením jedné části nevytavil jinou,dříve přidělanou(pracně).Kdybych měl stavět znovu,tak bych střešní chladiče nastříkal odděleně a na střechu je pájel až před nástřikem střechy i za cenu toho,že budu muset něco spáleného letováním opravit.Na té střeše se to velmi těžko natírá(stříkat nelze).Nejdřív jsem natřel chladící žebra(Revell -barva kovu č.56) a pak zelené okolí a tam kam se nemohlo se štětečkem,tak pomohla jehla omočená v husté barvě-celkem pakoška.Zelenou jsem použil Revell č.48 a do ní ze zoufalství kápnul H30Clear Gunze
(je to divné,ale spojilo se to a docela rychle to schlo)(,bílá je směs 2:1Revell 34 a 04.Nakonec po aplikaci obtisků jsem vše nastříkal lakem Gunze H30(clear) smíchaného s H40(Flat base)v poměru cca.4:1,aby se to moc nelesklo.Před tím jsem se pokoušel namíchat optimální barvu z barev Gunze,ale po prvním nástřiku a zaschnutí to vycházelo dost tmavé a divně zelené
(zelená H6 s trochou černé a zelené transp+Flat base),takže Revellka byla nouzovka
,ale snad to není tak hrozné.Výfuk jsem lepil až zkompletovaný a nastříkaný ,včetně přírub a nosičů na hotovou střechu.To samé trubky ke chladiči.Jak tyto trubky vedou doopravdy ,z mě dostupných fotek nešlo zjistit.Určitě byly chladiče nějak navzájem propojeny,ale jak ,to netuším.Z fotek je vidět jen ta jedna roura.Vnitřní vybavení-sedačky je třeba zúžit na cca4mm,aby ničemu z pojezdu nevadily.To jsem zjistil až v závěrečné fázi,kdy jsem zavazoval pojezd do skříně a nešlo to.To mě docela nas....,
ale nešlo tomu předejít,protože nejprve se lepí zaskená okna a pak teprve sedadla,takže není možné to předem vyzkoušet.Mohl jsem to nechat bez nich,ale přes ně není tolik vidět mrskající se kardan.Do kabin jsem vlepil pult s náznaky pák a kolem ruční brzdy a figurky fíry,které bohužel nejsou moc vidět.Světla jsem fakt zasklil,ale P/Z to už je na lupu a na to jsem už neměl nervy.Taky by neškodilo,kdyby výrobce leptu dával dvě sady obtisků.S těmi miniaturami skoro nelze bez lupy pracovat a výrobní náklady takového aršíku jsou 000......nic.V ceně 1.000,-za lept by se to věřím ztratilo.Ještě jsem vyrobil i snadno demontovatelné osvětlení interiéru(2xSMD na kostřičce s mosazné trubičky-až budu mít náladu,dám tam kousek plata Kehn s dekodérem nebo něco od Kocha.S tou bílou u pozičních světel nejsem nadšen,ale žlutá SMD tam moc nedosvítila,tak jsem použil tyto vysokosvítící LED.Až budu mít něco lepšího,tak to někdy vyměním-přístupné je to dobře. Takže,kdo by chtěl tento motorák stvořit,musí každý krok stavby předem promyslet,poučit se z chyb předchozích stavitelů a pak teprve bastlit.Doufám,že jsem svým amatérským popisem někoho psychicky nezdeptal-zase tolik času nemám.Výsledek mého snažení je na
http://kyklop68.rajce.idnes.cz/M234 .Snad mi kolegové dají zapravdu,že tak nějak ten motorák mohl vypadat.