TO je velice obšírné téma....a pokud jsi v tomto absolutní neználek je velmi těžké ti pomoci...
...v podstatě jde o to že trolej je někde pevně uchycená a za nějakých x metrů asi bude jednoduší si půjčit vysvětlení s wikipedie:
"Řetězovkové vedení
Tento typ vedení se skládá z nosného lana a trolejového drátu zavěšeného na nosném laně pomocí laníček. Tímto způsobem je zajištěna téměř konstantní výška drátu nad kolejí a víceméně stejná pružnost v celé délce, což přispívá ke stabilnímu kontaktu sběrače i při vysokých rychlostech. Jednotlivé úseky mezi napínacími stožáry mohou být až 1500 m dlouhé. Uprostřed každého úseku se nachází kotevní stožár, na kterém je vedení pomocí lan uchycených k sousedním sloupům ukotveno, takže nemůže dojít k podélnému posunu vedení v celém úseku. Kratší úseky, např. ve stanicích, jsou napínány pouze jednostranně. K napínání se na českých železnicích obvykle používají kladkostroje se závažími. Druhý obvyklý způsob napínání je pomocí navijáků. Tento způsob je k vidění například v Německu nebo Rakousku. Na menším kole navijáku je navinuto lano napínající trolejové vedení, na větším kole lano, na kterém je zavěšeno závaží. Větší kolo je zároveň na obvodu vybaveno zuby, takže při přerušení a odlehčení trolejového vedení nedojde k pádu závaží, ale kolo se zachytí o západku. Jako závaží slouží obvykle betonové prefabrikáty, lidově zvané peniciliny."
zdroj :
http://cs.wikipedia.org/wiki/Trolejov%C3%A9_veden%C3%ADco se týče výhybek...tak platí zásada, že vedení troleje se nikdy nevětví...vždy je někde ukotveno a zase někde končí na napínáku..takže se nakonec ty troleje nad výhybkama různě kříží nebo jsou vedeny i dva dráty vedle sebe s tím ,že jeden klesá a druhý stoupá...ale jak říkám nejlepší je to vše odpozorovat a nebo vygooglit...