milan ferdián píše:Díky,ale tu Rokytničku,trochu upřesni
.Slovenské stanice na lokálkách mají jinou charakteristiku než u nás v bývalém území "Zemích českého království"
.Milan
Budu v tématu pokračovat spíš tady, kam to patří a víc se to hodí. Nakonec jsem koupil tovární kufřík a pomalu se dávám do skládání kolejišťátka. Změny však doznala myšlenka, kdy v kufříku budou vpodstatě 2 moduly (3 moduly v případě potřeby napojit se na modulovku) ve dvou patrech.
Základní modul se staničkou (budova
Trenčín Predmestie od Šiklulů, dvěmi kolejemi, kolejí ke skladišti (buď opět
Šikulové nebo
tohle, to ještě nevím), a možná kdyby se vešla, tak i nějaká malá "kolnička" na M11 nebo M21, na uklizení přes noc. Úplně to ale ještě nemám vyměřené.
Druhý modul bude v základu stejně velký, a bude na něm vpodstatě jen nějaký oblouk, kterým se to celé stočí za kulisu za kterou bude skryťák pro objetí a výměny souprav.
Třetí modul bude vytvarovaný tak, aby na jednom čele šel napojit na základní se staničkou, a na druhém bude jakési "normované" čelo. Zároveň půjde na stejné patro uložit i celonormovaný modul s obloukem, který bude čtvrtým, a asi posledním modulem.
Tolik teorie, praxe je otázkou. O slovenské Korytničce jsem toho bohužel moc nedohledal, drážka jdoucí podél silnice, v údolí mezi horami, lázeňská atmosféra a podobně, ale co se technické stránky týče moc nevím. Nicméně rád bych drážku tím směrem směřoval, pořád mě láká i Frýdlantská trať, ale pohledově je bohužel od Korytničky na hony vzdálená, a podobně pak forma stanic a technické úrovně trati (asi, aspoň podle toho co jsem kdy viděl).
Zatím je tedy všechno otevřené.