od akcilhej » úte 16 črc, 2013 5:50 am
Dobrý den, páni modeláři a návrháři.
Stavím kolejiště č.51- Domácí L-ko z prvního dílu Plánů kolejišť od p. Milana Ferdiána. Protože jsem si mohl dovolit prodloužit díl s nádražím o 60 cm, rád bych toho využil k rozšíření původní přípojné stanice.
Na kolejišti chci jezdit III-IV. epochu. Směr B- lokálka- osobní dopravu budou zajišťovat dosluhující M 131 a nově nastupující M 152. Dále zde bude pendlovat manipulák, který bude svážet vozy se dřevem z pily a několik Zetek a uhláků do a z koncové a mezilehlé stanice, kde budou magacíny využívané místními továrničkami. Nákladní dopravu budou zajišťovat dva Pilštiky. Směry C a A jsou pak hlavní trať s tím že ve směru C je fiktivní vlečka na širé trati ke kamenolomu a tu bude zajíždet obsluhovat dvakrát denně Pilštik. Do směru A potom bude odjíždět náklad vytvořený z toho co se ve stanici sejde. Ten bude obluhovat Brejlovec, domovskou stanici bude mít jinde (skryťák). Osobní dopravu tady bude zajišťovat M262 s Balmy a M152. Cílem rozšíření stanice je právě to, aby zde mohl být proveden posun pro tvorbu nákladních vlaků a zřízení malého depa pro dva Pilštiky. Původní stání na přípojce lokálky bych ponechal pro nocování M131. Pokud se takováto věc v praxi nevyskytuje, přesunul bych toto stání do koncové stanice lokálky. Dalo by se vycházet z toho, že lokálku vybudovala konkurenční dráha a pro ty dvě stání v jedné stanici? Je možné tuto stanici obsluhovat mechanickými třemi odjezdovými návěstidly tak je to namalované v náčrtku? Lokálka by jezdila dle D3. Vjezdové mechanické návěstidlo by bylo jen ze směru A, kde je na něj místo a díky prodloužení dílu tam bude místo i na předzvěst.
Může ta koncepce takhle být?
Děkuji za připomínky.
- Přílohy
-
-
Naposledy upravil
akcilhej dne stř 04 bře, 2015 4:22 pm, celkově upraveno 1