od Jirka_US » ned 09 lis, 2014 2:42 pm
Ovladani od vyse uvedeneho vyrobce ma dosah >10m, tedy vice nez dostatecny dosah pro vetsinu uzivatelu. Vyhody proti "analogu" jsou zrejme, nezavisla jizda nekolika loko, ktere jsou ovladane bud z jednoho nebo vice telefonu/tabletu. O nahrazeni digitalu asi nema prilis smysl hovori, protoze se jedna o digitalni system, ktera prinasi vetsi komfort modelarum, zejmena u velkych kolejist, kdy neni treba prepojovat kazdych x metru ovladac do zasuvky. Na sve si tedy prijdou jak uzivatele domacich kolejist tak i velkych kolejist at uz klubovych nebo modulovych. Navic BT (viz ma poznamka vyse) prinasi vetsi spolehlivost a bezpecnost oproti WiFi. Navis soucasti aplikace je moznost spusteni automaticke jizdy soupravy, kde se nastavuje zrychleni, zpomaleni, "doba" pobytu ve stanici, prubeh rychlosti (rampa) podobne jako u TC. Tak snad se podarilo odpovedet na nektera "ale".
Jinak pred 40-50 lety byly pokusy se synchronnim ovladanim tonovymi kmitocty. Ovladani pomoci zvukovych tonu by asi nebylo prllis prakticke (nutna nejaka soustava pistal apod.) a pravdepodobne i obtizne realizovatelne pro modely H0 a mensi.
Naposledy upravil
Jirka_US dne ned 09 lis, 2014 3:40 pm, celkově upraveno 1
Jirka