Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.
Patrik Novák píše:jestli neznáte žst Rumburk , pěkná věc ,
do stanice se sbíhají 4 tratě ,
příjezd do stanice po hlavní trati , asi jeden-dva km před stanicí z leva se přiblíží trať vedlejší (rumbrurk - panský - mikulášovice) a ke stanici jsou souběžné , vpravo začíná kolej vlečky - betonárka , vlevo budovy depa , depo je sevřené mezi tratí rumburk panský a rumburk šluknov , zhlaví , vícekolejný žel přejezd , další část zhlaví , stanice , zhlaví ze kterého vybíhá trať rumburk - jiříkov , nad zhlavím (předposlední ? výhybky )nadjezd
poslední kolej stanice byla pro SNV , za ní stávala věž na uhlí s krytým dopravníkem (zlikvidována)
depo nemá - nemělo točnu , pro otáčení lokomotiv sloužil triangl rumburk - panský (trať vedlejší) panský - krásná lípa (vedlejší) krásná lípa - rumburk (hlavní)
http://www.mapy.cz/letecka-2003?x=14.54 ... umburk%20nádraží
Patrik Novák píše:ano , pravda , ověřil jsem u strýce , ale byla malá loko osobáků od české lípy otáčeli přes triangl nebo vůbec
Zpět na Diskuze k plánkům kolejišť
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků