Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.
Ta nádraží se ale nespojí. Je to celé velký stočený had začínající nahoře skrytým nádražím, pokračující dvoukolejkou do prostředního největšího skrytého nádraží a dále jednokolejkou do koncového nejmenšího skryťáku. Propojovat to ani nemá smysl, protože nebudu jezdit dokolečka. Vlaky budou jezdit z A do B. Toto řešení nabízí možnost provozu opravdu velkého počtu souprav, což zvětšuje zábavnost a nutí k laborování nad soupravami, což je také pozitivum. Jak jsem psal výše, z jednokolejky na hlavní a naopak se vlaky moc střídat nebudou. A když ano, tak jedna varianta je např. : pojede osobák s Brejlovcem po jednokolejce do prostředního skryťáku. Může se po delší době podle řádu vrátit zpět a nebo se odpojí a napojí na nákladní vlak, který přijel po dvoukolejce tažený Bardotkou. Bardotka se připojí na původní místo Brejlovce a bude dál pokračovat na dvoukolejku do posledního skryťáku jako jiný vlak. Stejný vlak to nemůže celé projet, protože by nejprve vyjel z tunelu jednokolejky vlevo a poté z tunelu dvoukolejky opět vlevo, což je nelogické. Takže když vlak zavítá z jednokolejky na dvoukolejku, nebo naopak, což bude málokdy, bude se muset vyměnit lokomotiva, nebo upravit či zkrátit souprava a nebo obojí. Jedno skryté nádraží by za použití výhybek EW2 znatelně zkrátilo jeho koleje a zmenšilo počet souprav. Navíc by se z výškových a poloměrových důvodů nemohla na dvoukolejku napojit jednokolejka, která zde ještě přidává na pestrosti. No a i kdybych zvětšil poloměry dvoukolejky, aby se jednokolejka mohla vytočit podél vnitřního oblouku dvoukolejky, byla by celá schovaná za dvoukolejkoou užrala by místo soupravám pro dvoukolejku. Ten 1 skryťák v kuse by se nemohl nějak moc rozšiřovat. Kolidoval by s jednokolejkou a nebo by ji odsouval a rovnal k dvoukolejce a koleje by byly jen na 1/6 kolejiště a za nimi hlušina. A především chci stoupání zachovat co nejmenší, zejména na viditelných úsecích. Toto není vůbec komplikované, jen se nebude stavět na rovině, ale budu muset precizně vyrobit z překližky stočeného hada pro trať.czhunter píše:Abych pravdu řekl, jsem docela zvědavej, jak se ti ty dvě nádraží na dvouklejce spojí ... protože zatím si to neumím představit.
Zatím to máš propojená tak, že vlak jede z dvoukolejky přes SN na jednokolejku a pak ... pak už nic.
Myslím, že sis přidělal hrozně moc zbytečných starostí. Stačilo mít na dvoukoljce jedno SN se dvěma skupinama kolejí - jednou pro každý směr (třeba po čtyřech + nějaké kusé na oboustranné soupravy), což by ti umožnilo na dvoukolejce provozovat 8-10 vlaků a to by ti mohlo stačit.
Cecilka181CD píše:Toto řešení nabízí možnost provozu opravdu velkého počtu souprav
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků