Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H., radekkrupka
Tkadlec Jaroslav píše:zkoušel jsem jí asi pět minut, ta moje jezdí nádherně. , ale oproti modelu, který se už dělal u Tilliga, je tohle jiná liga. Kompletně nový vnitřek, rozhraní pro dekodér, nové rozvody, nové lampy!! atd...
tohle psal David na FB
Radek Strnad píše:Já ji budu mít příští týden, tak jsem zvědav. Ta minulá od r. 2007 byla bídná. Kromě toho, že blbě sbírala byla ještě i lehká. A do kopce toho moc neutáhla a pokud zůstala bandážovaná náprava ve vzduchu, tak to při zátěži prokluzovalo. Víc se mi v provozu osvědčila starší verze 455.219 vyráběná od 1998 ještě s hranatým třípólovým motorem. Bandáž neměla, ale byla těžká a spolehlivější. No jsem zvědav, kterak se soudruzi z NDR s tou novou popasovali.......
Radek Strnad píše: Hranaté motory jsem vyhodil a namísto nich přišly Mashimy s tučným setrvákem a pohoda.Až bude čas,dám tam ještě kondenzátory a bude.Celkový dojem bohužel kazí staré rozvody.Až je rozeberu,tak to možná nafotím a pověsím na rajče.
Radek Strnad píše:Tak už jí mám doma. Pocity jsou smíšené. Plusy jsou jednoznačně v tišším chodu, větší tažné síle, větší propracovanosti některých detailů, hlavně šnečí růžky(pro slovenské kolegy: šnek je slimák s domčekom(ale i ten bez domčeka má podobné růžky )) na předku mašiny vypadají skvěle . Samozřejmě zvon patří neodmyslitelně k této lokomotivní řadě, jako k velbloudovi hrb. Kolik asi stojí výroba a osazení něčeho, co na českých mašinách nebylo?????? Co já už těch zvonů doma mám. Horší je, a to mně mrzí, velice nízká hmotnost mašiny. Táhne dobře, ale na složitějších výhybkových sestavách, jako je třeba soustava angličanů, má problémy se sběrem proudu(samozřejmě v digi). Vlastnosti jsou horší, než má dvojosá Manka. Lepší než zbytečné bandážované nápravy(křížem po jedné straně na vnitřních dvojkolích). Dekodér jsem použil Lenz Gold mini bez poweru(zatím). Možná s Kuehn N025 by byl sběr jistější, ale to také vyzkouším.Kontroloval jsem sběrné kartáče na dvojkolích a vše OK, takže problém je v nepřiléhání vodivých dvojkolí ke kolejnici. Obě závaží jsou fakt superlehká a moc nevěřím, že se po zajetí vodivé vlastnosti nějakým zázrakem zlepší. Řešením bude buď zaformování závaží a jejich odlití z olova nebo použití poweru, který se vejde po vyjmutí nezávaží do tendru. Xenonovou barvu světel ani nemá cenu komentovat. Nějaké fotky jsem dal na rajče http://kyklop68.rajce.idnes.cz/455.210
Zpět na Velikost TT (komunita TT)
Uživatelé procházející toto fórum: carter88 a 7 návštevníků