JanoH0e píše:Tratí, kde mávali či majú rychlíky 4-5 vozňov bolo dosť. Buď v celej trase, alebo v časti. Taká regionálna klasika na Slovensku je trať Prešov - Humenné cez Vranov, Košice Zvolen cez Rožňavu atď., a to aj v 70-80 rokoch. Jazdili samozrejme aj na Morave do Jeseníkov, ale aj do Luhačovic. Kedysi takéto krátke vlaky jazdili aj Brno -Plzeň cez Jihlavu, do Horažďovic, ale aj v Podkrkonoší, Krušnohorsku atď. Takže námetov podľa reálu je dosť.
Zrovna na trati Zdice - Protivín (Praha - Horažďovice, Praha-Č.Budějovice) jezdily a jezdí krátké rychlíky snad pořád. Zrovna Pha - Horaždovice (Babiny) byl rychlík, na kterém se vystřídaly takové vozidla jako T434.0 (předchůdkyně malých Hektorů), M131.1, T435.0, M262.0. Přitom tahle trať nepatřila mezi vedlejší. Na nákladech zde jezdili Sergeje, Čmeláci...
V 5. epoše na rychlících Pha -Č.B pro změnu 749 + Bp+ BDs (fotky jsou na netu snadno k dohledání) v současnosti dvouvozové soupravy tahají Brejlovci, ale to už je skomírání...