od Michal Šuhajda » ned 22 pro, 2013 10:58 pm
Ahoj,
Angličan bych nedával. Nevím kdy byl "angličan" vynalezen a poprvé použit, ale v knize cca z r. 1915 je označován jako novinka. Rozhodně šlo o složitou a tedy i drahou kolejovou konstrukce a proto se používal poměrně vyjímečně. V příloze posílám úpravu (3a), kde je nahrazeno depo s točnou jednodušší dvoumístnou remízou. Uvolněný prostor byl využit jednak k posunutí odbočné stanice dál od kraje kolejiště a k úpravě úvraťové stanice. Bude se lépe spřahovat a rozpojovat vozy a navíc vzniklo o malinko větší odstup od koncové stanice. Ovšem kulisu bych použil tak jako tak. Jako poslední úprava je napojení remízy v koncové stanice přímo do zhlaví.
- Přílohy
-
-MiŠ-
Velikost H0, ČSD
Jméno a příjmení je v nicku, nemám potřebu se skrývat