Nové modely v budoucnu .... všeobecná diskuze ?!

Specializované fórum pouze pro příznivce velikosti TT (1:120).

Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H., radekkrupka

Re: Nové modely v budoucnu, 2014, 2015 .... všeobecná diskuz

Příspěvekod vafram » sob 14 pro, 2013 12:51 pm

Pro "vorech". Jsou to Klatovy.
vafram
 
Příspěvky: 26
Registrován: stř 02 úno, 2011 9:12 am

Re: Novinky TT 2013

Příspěvekod Trainmaniak » pon 23 pro, 2013 10:51 pm

TTmili píše:Ty ses nám do toho Pika nějak zamiloval :lol: . Nepopírám že já ne, když na ho chválím kudy chodím, ale až takle to se mnou špatný není. Ale ragulina (ludmilu) budu mít (snad) dřív než ty :lol: .

No, Ludmilu já zrovna neplánuji. :) Mám Roco a to mi stačí. Doufám, že se pochlubíš. Počkáme si ale společně na Čmeláka, ne? ;)
Uživatelský avatar
Trainmaniak
 
Příspěvky: 1549
Registrován: pát 13 lis, 2009 7:54 am

Re: Novinky TT 2013

Příspěvekod TTmili » pon 23 pro, 2013 11:00 pm

No to mě to Roco nestačí, sice se snažím o překopání na ČSD, ale není to to pravý ořechový. Právě proto šilhám po Piku. No a na čmeláka, tam se budem asi fakt předhánět kdo ho koupí dřív :lol: .
TT
DIGITÁL
Epocha: IV
Snažíme se dokonale napodobit skutečnou nedokonalost, má to význam?
Uživatelský avatar
TTmili
 
Příspěvky: 1743
Registrován: čtv 17 črc, 2008 9:48 am
Bydliště: Jihlava

Re: Novinky TT 2013

Příspěvekod Tkadlec Jaroslav » úte 24 pro, 2013 8:00 am

hele vy dva štenkřujete se pěkně ,ale myslíte ,že bude od piko čmelda v TT ježíšku vysliš nás.. :lol:
Tkadlec Jaroslav
 
Příspěvky: 1086
Registrován: sob 19 pro, 2009 1:38 pm
Bydliště: Javorník u Jeseníku

Re: Novinky TT 2013

Příspěvekod Jeff Hopper » úte 24 pro, 2013 8:59 am

Já osobně si myslím, že po tom jak se zaprášilo po HO čmeldech (500 a jsou na malém českém trhu fuč)až je s toho Piko v šoku, osonduje trh(zájem) a do příštích vánoc je tady. :wink:
Jeff Hopper
 
Příspěvky: 577
Registrován: stř 05 led, 2011 6:32 pm
Bydliště: Nymburk

Re: Novinky TT 2013

Příspěvekod Trainmaniak » úte 24 pro, 2013 10:07 am

Souhlas s Jeffem. A víme prd, jestli už na něm nepracují. Ovšem abych vás uklidnil, ta fotka Ludmily zde - download/file.php?id=9139&mode=view - je pouhá fotomontáž, tedy TT spřáhlo na H0 mašině. Navíc kdoví, jestli vůbec od grafika Piko. :) Jest to dosti okatě provedeno. Jen se podívejte pozorně... Samozřejmě to neznamená, že v TT nebude. Ale čistě pro pořádek. ;)
Uživatelský avatar
Trainmaniak
 
Příspěvky: 1549
Registrován: pát 13 lis, 2009 7:54 am

Re: Novinky TT 2014

Příspěvekod Tkadlec Jaroslav » sob 28 pro, 2013 5:59 pm

radekkrupka píše:Podle webovek šikulů budou Baiky v téčku v roce 2014. Cena zatím uvedená není.

to tam je už od dob co to mělo vyjít už v létě...a s požděnýma H0 si myslím ,že to nebude
Tkadlec Jaroslav
 
Příspěvky: 1086
Registrován: sob 19 pro, 2009 1:38 pm
Bydliště: Javorník u Jeseníku

Re: Novinky TT 2014

Příspěvekod igino » sob 28 pro, 2013 6:55 pm

No ak to má byť s takými pôrodnými bolesťami ako v H0, tak nech radšej ani nebude. :roll:
igino
 
Příspěvky: 193
Registrován: ned 02 led, 2011 3:07 pm

Re: Novinky TT 2014

Příspěvekod Tkadlec Jaroslav » sob 28 pro, 2013 7:06 pm

jen ať jsou já to mám na ježdění
Tkadlec Jaroslav
 
Příspěvky: 1086
Registrován: sob 19 pro, 2009 1:38 pm
Bydliště: Javorník u Jeseníku

Re: Novinky TT 2013

Příspěvekod Hříbek » ned 29 pro, 2013 5:07 pm

Trainmaniak píše:Zdravím vespolek. K recenzi modelu lokomotivy BR 101 DR od firmy Piko jsem ještě v rychlosti pořídil video jízdy přes plastové srdcovky výhybek EW1: http://www.trainmania.info/video.html#br101 Kvalita záznamu není ideální, ale myslím, že pro názornost to postačí.


Hmmm, ta rychlost se mi zdá pořád dost vysoká. Předpokládám, že je to v analogu.
Nemá někdo tuhle mašinku v digi?
Jde o to, aby ta mašinka jela přes EW1 co nejmenší rychlostí, kterou lze nastavit jen v digitálním provozu.
Pak by se opravdu dalo posoudit, jak zvládá průjezd přes tyto výhybky, případně situaci, kdy mašinka při posunu zastaví jedním kolem na plastové srdcovce a pak se zase rozjíždí.
A dále, jak zvládne (opravdu pomalou) jízdu přes složitější zhlaví, složené z několika EW1.
Pokud by tyto situace zvládala opakovaně, pak tedy klobouk dolů.
Ale z tohoto jednoho videa se nějaké relevantní závěry bohužel dělat asi nedají.
Hříbek
 
Příspěvky: 135
Registrován: pát 24 zář, 2010 9:25 am

Re: Novinky TT 2013

Příspěvekod j p » ned 29 pro, 2013 5:11 pm

Hříbek píše:
Trainmaniak píše:Zdravím vespolek. K recenzi modelu lokomotivy BR 101 DR od firmy Piko jsem ještě v rychlosti pořídil video jízdy přes plastové srdcovky výhybek EW1: http://www.trainmania.info/video.html#br101 Kvalita záznamu není ideální, ale myslím, že pro názornost to postačí.


Hmmm, ta rychlost se mi zdá pořád dost vysoká. Předpokládám, že je to v analogu.
Nemá někdo tuhle mašinku v digi?
Jde o to, aby ta mašinka jela přes EW1 co nejmenší rychlostí, kterou lze nastavit jen v digitálním provozu.
Pak by se opravdu dalo posoudit, jak zvládá průjezd přes tyto výhybky, případně situaci, kdy mašinka při posunu zastaví jedním kolem na plastové srdcovce a pak se zase rozjíždí.
A dále, jak zvládne (opravdu pomalou) jízdu přes složitější zhlaví, složené z několika EW1.
Pokud by tyto situace zvládala opakovaně, pak tedy klobouk dolů.
Ale z tohoto jednoho videa se nějaké relevantní závěry bohužel dělat asi nedají.


Co nejmensi rychlost se da nastavit i v analogu s pulsni regulaci.
Velikost TT: 1. Pennsylvania Railroad 1940-1960 2. CSD 1946-1993
j p
 
Příspěvky: 442
Registrován: čtv 30 pro, 2010 1:54 pm
Bydliště: Dansko

Re: Novinky TT 2013

Příspěvekod radekkrupka » ned 29 pro, 2013 5:12 pm

A proč by to v analogu nešlo? Samozřejmě s pulzním regulátorem. A ten Michal má :) Že Mišáku?
Uživatelský avatar
radekkrupka
 
Příspěvky: 1926
Registrován: ned 20 dub, 2008 3:13 pm
Bydliště: Teď už jenom Zlín :)

Re: Novinky TT 2013

Příspěvekod Trainmaniak » ned 29 pro, 2013 7:26 pm

Inu, já myslím, že jsem to v recenzi napsal dostatečně srozumitelně. http://trainmania.info/clanky.html#br101 - první stránka, poslední odstavec. Na videu je jízda přes tři výhybky EW1 za sebou, ovládání pulzákem. Víc nevím, co bych dodal.
Uživatelský avatar
Trainmaniak
 
Příspěvky: 1549
Registrován: pát 13 lis, 2009 7:54 am

Re: Novinky TT 2014

Příspěvekod Trainmaniak » pon 30 pro, 2013 6:45 pm

Keďul píše:Na stránkách Pika jsou novinky na rok 2014.

...a Čmeláka tam zapomněli dát. :)
Uživatelský avatar
Trainmaniak
 
Příspěvky: 1549
Registrován: pát 13 lis, 2009 7:54 am

Re: Novinky TT 2014

Příspěvekod Tomáš » pon 30 pro, 2013 6:52 pm

Trainmaniak píše:
Keďul píše:Na stránkách Pika jsou novinky na rok 2014.

...a Čmeláka tam zapomněli dát. :)


HM reagoval jsem po shlédnutí naprosto stejně. :cry: v H0 jich mají a my zase nula.
"TT" - NYNÍ UŽ DCC - IV 1985-1995 (pád ČSD)
Uživatelský avatar
Tomáš
 
Příspěvky: 3152
Registrován: pon 02 črc, 2007 8:36 pm
Bydliště: Brno - Bosonohy

PředchozíDalší

Zpět na Velikost TT (komunita TT)

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: nexus a 3 návštevníků