Novinky TT 2013

Specializované fórum pouze pro příznivce velikosti TT (1:120).

Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H., radekkrupka

Re: Novinky TT 2013

Příspěvekod Radek Strnad » pát 06 pro, 2013 5:27 am

Pancéřák vypadá dobře. S tou cenou je to horší. Kdo si ho postaví, tak bude chtít osvětlit interiér. Interiérové vybavení musí tedy podomácku vyrobit a teď nastane problém osvětlit celokovový model. Jedna cesta je odizolovat otočný čep asi vyrobením nového ź plastu a odizolovat okolí, aby se nedotkl kostry. Brát tedy každým podvozkem jeden pól. Vyjde to ve finále někam ke 2.000,-/kus, při hromadě práce. Škoda, že jsem si toho nevšiml na burze-už bych si ho koupil a poreferoval.
KYKLOP68
Uživatelský avatar
Radek Strnad
 
Příspěvky: 1186
Registrován: čtv 21 led, 2010 5:44 pm
Bydliště: Kostelec n.Čern.lesy

Re: Novinky TT 2013

Příspěvekod igino » pát 06 pro, 2013 6:37 am

Na VLAKY.NET odkaz už visí niekoľko dní. Dokonca prvé stavebnice sa už pomaly asi aj začínajú skladať v jednom nemenovanom mestečku na juhu Slovenska. :wink:
igino
 
Příspěvky: 187
Registrován: ned 02 led, 2011 3:07 pm

Re: Novinky TT 2013

Příspěvekod TTmili » pát 06 pro, 2013 10:07 am

Radek Strnad píše:Pancéřák vypadá dobře. S tou cenou je to horší. Kdo si ho postaví, tak bude chtít osvětlit interiér. Interiérové vybavení musí tedy podomácku vyrobit a teď nastane problém osvětlit celokovový model. Jedna cesta je odizolovat otočný čep asi vyrobením nového ź plastu a odizolovat okolí, aby se nedotkl kostry. Brát tedy každým podvozkem jeden pól. Vyjde to ve finále někam ke 2.000,-/kus, při hromadě práce. Škoda, že jsem si toho nevšiml na burze-už bych si ho koupil a poreferoval.


To máš úplně stejné jako Baiky od HekTTora, furt si lámu hlavu nad tím jak co nejlépe vyřešit osvětlení. Je teda fakt, že u Baiky je interiér, ale také je o 200 dražší, takže ono se to vykompenzuje. A popravdě, radši dám 1200 za echt českej vagón, než nějaký podobně vysoký částky za kořistní německé Eilzugy co se občas objevují na aukru.
TT
DIGITÁL
Epocha: IV
Snažíme se dokonale napodobit skutečnou nedokonalost, má to význam?
Uživatelský avatar
TTmili
 
Příspěvky: 1688
Registrován: čtv 17 črc, 2008 9:48 am
Bydliště: Jihlava

Re: Novinky TT 2013

Příspěvekod blekk1 » pát 06 pro, 2013 10:16 am

Ja sledujem stránku DK Model, ale aj stránku p. Cekula pravidelne, takže som o Ca-čku vedel. Igi má vždy čerstvé info :wink:

Určite postavím aspoň dva za Mikádo, kt. tiež staviam.
Čo vidím ako najzložitejšiu časť stavby je ohýbanie dlhej strechy.

Radek: máš pravdu. Bude treba dorobiť veľa vecí. Škoda, že výrobcovia leptov robia tieto stavebnice 65%-né. Chýba interiér, neviem či je stavebnica pripravená na KKK, atd (popisy a dvojkolia neriešim).
blekk1
 
Příspěvky: 156
Registrován: pon 07 led, 2008 12:07 pm
Bydliště: Púchov

Re: Novinky TT 2013

Příspěvekod nadkachna » pát 06 pro, 2013 1:33 pm

Ideální to asi není, na druhou stranu jste snad modeláři a interiér už není tak náročný na výrobu. Pořád lepší, než si vše dělat od píky z plastových destiček či napouštěného papíru :wink:
G
TT
nadkachna
 
Příspěvky: 391
Registrován: stř 28 lis, 2007 12:02 pm

Re: Novinky TT 2013

Příspěvekod Radek Strnad » pát 06 pro, 2013 8:09 pm

Copak ten interiér, ten mi vadí nejmíň. Dá se použít třeba z nějakého BTTB rychlíkáče-upravit, aby se vešel, nabarvit-zase tolik to vidět není. Spřáhlové kinematiky bych použil od Peho, něco to stojí, ale je to skoro bez práce. Horší je to osvětlení. Myslím, že by tady měli výrobci leptů konečně zapřemýšlet, z leptu vyrobit pouze masky a rámy podvozku by mohly být plastové. A třeba nějaké univerzální, zasouvací do sebe pro případ odlišných rozvorů podvozků u různých vozů. Stejně rám skoro není na kolejišti vidět. Do rámu bych si vyvrtal kónické důlky na ložisková pouzdra Peho a třeba i s vodiči a vůz by pak sbíral proud pro osvětlení všemi koly. U osobních vozů je celoleptové provedení spíš na škodu. Zlatá devadesátá léta, ale osvětlení vozu je dnes už prostě samozřejmost.
KYKLOP68
Uživatelský avatar
Radek Strnad
 
Příspěvky: 1186
Registrován: čtv 21 led, 2010 5:44 pm
Bydliště: Kostelec n.Čern.lesy

Re: Novinky TT 2013

Příspěvekod Rizoto » sob 07 pro, 2013 9:59 pm

Detaily na prestavbu 4 osého cisternového vagónu BTTB na vagón Ra. Obsahuje čelníky, brzdársku plošinu, stupačky, rebrík a plošiny na kotol, vypuštaciu armatúru, nové bočné tabuľe a zopár drobných detailov. Pomocou leptu LM-020 je možné postaviť verziu s brzdárskou búdkou.
http://leptanemodely.sk/index.php?route ... uct_id=772

Fotografie so stavby https://www.dropbox.com/sh/2ds84dazvb1vl08/RJ2aKufi9D#/

DSC_2547.JPG

DSC_2537.JPG
Uživatelský avatar
Rizoto
 
Příspěvky: 190
Registrován: ned 29 lis, 2009 10:18 am
Bydliště: Orava, Slovensko

Re: Novinky TT 2013

Příspěvekod Keďul » pon 09 pro, 2013 6:26 pm

Na stránkách Tilliga je k nahlédnutí katalog 2013/2014 .
Keďul
 
Příspěvky: 89
Registrován: pon 06 úno, 2012 5:28 pm

Re: Novinky TT 2013

Příspěvekod Trainmaniak » stř 11 pro, 2013 7:59 am

Ahoj lidi. Na http://www.trainmania.info/br101.html jsou (prozatím jen) fotky modelu stroje 101 DR od firmy Piko. Na recenzi se pracuje. :-)

br101_piko.jpg
Uživatelský avatar
Trainmaniak
 
Příspěvky: 1460
Registrován: pát 13 lis, 2009 7:54 am

Re: Novinky TT 2013

Příspěvekod Trainmaniak » pon 16 pro, 2013 8:20 am

Nazdárek. Na http://www.trainmania.info/clanky.html#br101 je už i slíbená recenze nového modelu BR 101 DR od firmy Piko.
Uživatelský avatar
Trainmaniak
 
Příspěvky: 1460
Registrován: pát 13 lis, 2009 7:54 am

Re: Novinky TT 2013

Příspěvekod Jarda H. » pon 16 pro, 2013 2:44 pm

Díky za cecenzi ! Jsem velmi mile překvapen jízdními vlastnostmi především co se týká přejezdu výhybek s nenapájenými srdcovkami .... byl jsem původně skeptický při pohledu na tohodle prcka :lol: Firmě PIKO držím palec do budoucna a pokud se objeví něco českého na tomhle základě (třeba T211 nebo nějaká jina vlečková lokomotiva), asi objednám !
TT - analog - ČSD/DR, DB - III / IV
Uživatelský avatar
Jarda H.
 
Příspěvky: 2794
Registrován: čtv 30 srp, 2007 6:25 pm

Re: Novinky TT 2013

Příspěvekod TTpepe » pon 16 pro, 2013 3:30 pm

Pekný deň.
Skúšal niekto z majitelov tohto prcka ťažnú silu? Ak utiahne aspoň 2-3 vozne do oblúku R286,tak by som ju bral ako posunovačku na moju vlečku.
Príp.na prerábku na T211. Dík za recenziu,velmi ma potešila! Len tak dalej PIKO!
TTpepe
 
Příspěvky: 52
Registrován: pon 22 lis, 2010 10:03 am
Bydliště: Trenčín

Re: Novinky TT 2013

Příspěvekod Adam96 » pon 16 pro, 2013 4:21 pm

TTpepe píše:Pekný deň.
Skúšal niekto z majitelov tohto prcka ťažnú silu? Ak utiahne aspoň 2-3 vozne do oblúku R286,tak by som ju bral ako posunovačku na moju vlečku.
Príp.na prerábku na T211. Dík za recenziu,velmi ma potešila! Len tak dalej PIKO!


Bohužel přestavba není asi možná z důvodu rozdílného rozvoru. T211 má o 3mm větší rozvor.
TT, DCC, ep. IV/současnost. Brejlovec je nejhezčí lokomotiva !
Uživatelský avatar
Adam96
 
Příspěvky: 488
Registrován: sob 30 čer, 2012 8:04 pm

Re: Novinky TT 2013

Příspěvekod Trainmaniak » pon 16 pro, 2013 4:29 pm

TTpepe píše:Pekný deň.
Skúšal niekto z majitelov tohto prcka ťažnú silu? Ak utiahne aspoň 2-3 vozne do oblúku R286,tak by som ju bral ako posunovačku na moju vlečku.
Príp.na prerábku na T211. Dík za recenziu,velmi ma potešila! Len tak dalej PIKO!

V provozu jsem za ni dal asi 6 dvouosých vozů. Jednalo se o vozy PMT + jeden Talbot. R min mám 310 mm, ale problém nikde nenastal. Prostě to jelo.
Uživatelský avatar
Trainmaniak
 
Příspěvky: 1460
Registrován: pát 13 lis, 2009 7:54 am

Re: Novinky TT 2013

Příspěvekod Trainmaniak » pon 16 pro, 2013 5:20 pm

Trochu odbočím. Zajímavé video na serveru Eisenbahn Romatik z Norimberka: http://www.swr.de/eisenbahn-romantik/ar ... index.html Vpravo pod bannerem najdete náhled videa, stačí kliknout. Trvá to sotva půl hodinky a dá se na to koukat. :)
Uživatelský avatar
Trainmaniak
 
Příspěvky: 1460
Registrován: pát 13 lis, 2009 7:54 am

PředchozíDalší

Zpět na Velikost TT (komunita TT)

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků