šlajfko, šlajfko...
Ten seriál pro papírácké fórum jsem tehdy spáchal já a hádej, odkud jsem ty výkresy vzal? Ale budiž, když překonám lenost a když mi dáš nějakou e-mailovou adresu, tak ti to naskenuju znova. Pomůže mi, když mi naznačíš, v jakém rozlišení chceš ty výkresy skenovat, resp. budeš-li je tisknout, tak na jaký formát papíru. Já můžu rozumně skenovat až do 1200 dpi, nerozumně možná i víc, ale to jsem zatím ze strachu, že skener a/nebo procesor počítače a wokna zavařím, raději nezkoušel
. I tak ty výkresy budou mít desítky MB a jsem zvědavý, jak si s nimi potom poradí tvoje počítačové náležitosti...
Jestli nabízíš výměnou nějaké poklady ze svého archlívu, nebudu dělat otočenýho
. Můžeš prosím upřesnit, co máš zajímavého? Co třeba osobní, služební a nákladní vozy rakousko-uherských soukromých společností I. epochy? Co třeba osobní oddílové (neprůchozí) vozy BEB, ATE a StEG? Nebo staré uhláky celodřevěné konstrukce s rozvorem < 3 m BEB a StEG? Nebo služební vozy StEG z doby cca 1880 - 1890? Co třeba pozemní stavby BCB a ÖLEG? Jestli chceš, klidně mi napiš SZ, ať to probereme.
... i my dědci ještě můžeme být všelijak užiteční...
Es ist viel später als du denkst.