
Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H., radekkrupka
Radek Strnad píše:...... předloha M240......
Radek Strnad píše:Já také myslím,že téčkaři i ostatní nejsou žádní žebráci.Pokud je model zdařilý po modelové stránce,má různé vychytávky a vynikající jízdní vlastnosti,tak myslím,že jsou zdejší modeláři ochotni sáhnout hlouběji do kapsy.Musí být také vhodně zvolená předloha,která pokrývá co nejdelší časové období.Podle mého "nejbohatší" jsou modeláři mezi 45-60ti lety,kteří už mají odrostlé děti,manželky se už s náročným koníčkem smířily(ty co se nesmířily byly již dávno vyměněny a finanční ztráty zaceleny),tedy většinou epochy III. a IV. S brejlovci to byl od všech třech výrobců průšvih a nejvíc asi u p.Báni.Ale je to poučení do budoucnosti,že dublováním modelů v TT kapitál získati nelze.Zamráča už se vyvedla podstatně lépe(až na drobné mušky).Vše je o penězích-zvolit vhodnou předlohu,myslet na zadní kolečka,zda lze dále vyrábět nové a prodejné mutace či třeba vozy do soupravy....atd Mě pořád vychází jako nej,nej předloha M240.Motor chce každý,na trhu chybí,barevných mutací bylo několik,zasahuje ep.III-VI,možnost zvuku a vychytávky s osvětlením interiéru,možnost výroby přívěsných vozů v mnoha mutacích od ep.III. až do asi VIII.Přívěsy lze použít i s jinými vozidly.....U malých motoráků bude vždy problém se sběrem proudu a vyřešit to u sólo vozu půjde jen ztuha.Ani Kres to nemá u sólo dvounápravových vozů 100% a to jsou u Krese myslím docela frajeři,neboť modely mají vymazlené.Nevím zda výroba např.čmeláka,jako těžké posunovací lokomotivy bude mít kýžený finanční efekt(vím,že nakonec jezdily i na Os vlacích).Stejně tak další čtyřnápravová lokomotiva-tam bych byl také opatrný,neb už jich je celkem dost.Těžko radit-peníze vždy až na prvním místě.
Radek Strnad píše:prodejné mutace či třeba vozy do soupravy....atd Mě pořád vychází jako nej,nej předloha M240.Motor chce každý,na trhu chybí,barevných mutací bylo několik,zasahuje ep.III-VI,možnost zvuku a vychytávky s osvětlením interiéru,možnost výroby přívěsných vozů v mnoha mutacích od ep.III. až do asi VIII.Přívěsy lze použít i s jinými vozidly....
j p píše:Bubi Model![]()
nadkachna píše:milan ferdián píše:
A kdo je další český výrobce hnacích vozidel v TT ečku
A kdo mluví o českých výrobcích? Pokud vím, v TT Báňa udělal dvě hnací vozidla, přičemž jedno (Brejlovec) mělo ihned alternativu u dvou dalších výrobců a v případě druhého (Barča) je konkurent je na cestě.
petrha píše: hlavně u druhého výrobce je to super, brejle ohlásil jako první a na trh je uvedl jako poslední a to s jízdními vlastnostmi katastrofálnímiBarča, patra atd.. na tom nejsou lépe (s uvedením na trh), takže bych kocoura viděl někde okolo roku 2020 (tedy pokud by se do toho Kuehn a DS pustili letos).
_pavel_ píše:Tomáš píše:To, ano míň nás sice je, ale za to kupujeme ve velkým. Já mám třeba 8 strojů MTB.
Tome, nepůjčil by jsi mi na jeden víkend tu tvou tiskárnu na peníze.........
![]()
![]()
![]()
nadkachna píše:petrha píše: hlavně u druhého výrobce je to super, brejle ohlásil jako první a na trh je uvedl jako poslední a to s jízdními vlastnostmi katastrofálnímiBarča, patra atd.. na tom nejsou lépe (s uvedením na trh), takže bych kocoura viděl někde okolo roku 2020 (tedy pokud by se do toho Kuehn a DS pustili letos).
petrha píše: Zajímalo by mě proč se nikdo nepustil do brejlovce v enku, na tom by si počítači nejtů zgustli![]()
petrha píše: a v TT je zatím větší síla v kritice....
...Hlavně opět musím konstatovat, že jsem nikdy neslyšel o tom, že by se p.Báňa zhroutil, ale že se zhroutil p.T Kuehn kvůli jedné české firmě a musel být hospitalizován, je docela známá věc.
Zpět na Velikost TT (komunita TT)
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků