juroH0 píše:a to je?
czhunter píše:Ale pokud je to jestě nějaký jiný typ, pak bych prosil aspoň nápovědu, protože jsem vyzkoušel vše, co znám
Plány kolejišť II, strana 68/69, plánek č. 24
czhunter píše:Pak je ještě verze přesuvny, kde se neposouvá lokomotiva, ale naopak "zbytek vlaku". To ušetří i vjezdové zhlaví, ale pak je potřeba při provozu mechanicky posunovat docela velkou věcí.
1400 - 250 (pro loko.) = 1150 (mm). Převedeno v cm je metr a kousek. Otázka je - jak těžký bude podklad na kterém budou koleje. Dřevotříska, překližka... Čím lehčí tím lépe. Metr není ještě hodně. Na tom plánku č. 24 se šibuje 80 cm ( pro strojaře a pod. 800 mm ) A důležitý je taky výběr posuvu. Volné nee. A nejdůležitější je co nejpřesnější uchycení, ať se to při posuvu "neseká".