Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký
Petr Berka píše:Milane, vypadá to pěkně, jen by mi zajímalo, jak vychází ta první výhybka (z trati), zda není ve vrcholovém oblouku. Je konec (traťové) koleje na čelo modulu kolmý v obou osách (tzn. i vodorovný?)
Petr Berka píše:Jinak doporučení pro H0 hovoří takto:
- Změna sklonu se děje údolním nebo vrcholovým obloukem o délce 180mm/10promile
- Výhybky nesmí být v údolním nebo vrcholovém oblouku
Petr Berka píše:Co bylo důvodem pro angličana na levé straně?
Petr Berka píše: Remíza by se dala napojit i z objízdné koleje.
Petr Berka píše:Díky, už je mi to jasné. Takže elektrárna půjde v layoutu použít jedině s navazujícím dílem se stoupáním.
Vladimír_B píše:Zdravím, konečně rozumný modul. Dost bylo pasoucích se krav!
Vladimír_B píše:Na vlečce by to chtělo výtažnou kolej alespoň na 10Wa+loko. Na posun stačí i T334.0 II. Ve Veleslavíně měli třeba Kalugu... Vlečka může mít jen jednu halu vysypávání (s nebo bez rozehřívání), nebo mít zvlášť halu na rozehřívání souprav. http://www.mapy.cz/#!x=13.343784&y=49.7 ... 9&rp=m&o=2
Vlečka může být doplněna stáčecí stanovištěm TTO (mazutu), nebo chemikálií, které se používají na výrobu DEMI vodu (destilka je proti tomu špinavá ).
Houmr píše:Konečně si myslím, že i toto by mohl být velice pěkný námět na domácí kolejiště, třeba to i trochu zkrátit, ale provozně by to bylo dost zajímavé.
Uživatelé procházející toto fórum: Petr S. a 4 návštevníků