Napadla mě varianta, kde bych využil opravdu všechny části svého kolejiště jako segmenty. Stávající kolejiště bych musel podélně rozpůlit, ale to je pro mě menší problém, než stavět do výšky

Tudíž bych měl v podstatě 4 staniční segmenty. 2 by byly Luhačovice, použitelné pro případně modulové setkání a 2 by byly menší stanice o rozměrech cca 200 x 60 cm, které by našly využití bud jako koncové nebo průjezdné kdekoliv v domácím layoutu. Pokud bych chtěl stavět tyto dvě stanice, využil bych přesně všechny výhybky, co mám doma, včetně EW1, které bych použil na vlečky. Ke stanicím bych udělal dva krátké, již tady zminované "šturcové" segmenty. Širá trat by se pak mohla skládat bud z dalších segmentů přímo pro toto určených, či z modulů, pokud bych se do nich i v TT časem pustil. Přikládám odkaz na plánek obou segmentových staniček:
http://suvis754.rajce.idnes.cz/stavba_s ... gmenty.jpgMyslete si o mě co chcete, ale já mám pocit, že se blížím k závěru svého plánování, že tento styl stavění by mi mohl vyhovovat. Myslím, že toto variabilní řešení využití segmentů bez daného "protidílu" nabízí spoustu možností využití provozu ve třech stanicích v osobní i nákladní dopravě. Navíc se schéma kolejiště dá měnit dle potřeby, samozřejmě v rámci prostorových možností. Ted jen vymyslet, co za provozy se na vlečkách bude vyskytovat, aby mohl fungovat nějaký oběh vozů. Jo, a ještě něco konečně postavit...
