od Jiri Heracek » úte 09 led, 2018 8:27 pm
Milane!
Jelikoz uz leta nejsem clenem zababova, tezko muzes najit nejake udaje o tom co delam ,a protoze jsem byl vzdycky silny individualista, bude to zjevne takto i nadale, navic umyslne pisi o modulisti typu FREMO, nikoli o Zababovu.
Stale jeste nejsem v duchodu na tim padem jeste ne dost casto v Cesku, do dreva se dostanu az bouchnu s praci, odmitam stavet modul ve Francii a vezt ho do Prahy, ale nemej obavy, pripravy jsou znacne pokrocile, ovsem asi tezko to bude nejak verejne viditelne,
Soucasne s trakcnimi prostredky si stavim budovy, mosty ( lept jsem si kresli sam, ten most je navic sikmy a tedy nevim o zadnem existujicim leptu a nez to upravovat radeji jsem si ho nakreslil ) pripravuji si vyhybky ( domaci produkce ) prestavniky a zabezpecovaci zarizeni (funkcni ustredni zamek s mistne - tedy rucne stavenymi a zamykanymi vymenami) a trolejovy system . Mimo jine i moznost instalovat sloupy na jakemkoli existujicim tratovem modulu a napojeni troleje mezi moduly, to uz mam i vyzkousene a je to i vratne, tedy snadno demontovatelne. Jinak urcite zacnu "mini" Lipenkou, tedy modul s mostem pres Vltavu a stanici Vyssi Brod klaster, rozhodne neminim delat presnou kopii Lipenky, ale spis jeji evokaci s dominantnimi prvky, za mostem a obloukem bude rovnou Vyssi Brod ( dnesni ), nemusim mit ani krizovaci stanici stanici Rozmberk , pro vyzkouseni staci elektrifikovat dve koleje v jakekoli pripojne stanici ( v Rybniku take nebyla trolej vsude ), pak se uvidi a da se to rozvinout.
Proste jednoho dne to bude k videni, kdyz mas pripraveno napred vetsinu dekorace a detailu, vzhledem k dnesnim moznostem nechat si pripravit drevo profesionalem, se toho nebojim.