od Tomas_C. » pát 23 bře, 2012 11:40 am
Ono je to trošku komplikovanější...
jsou stanice jen s vjezdovými návěstidly a stanice i s odjezdovými návěstidly a navíc můžou (ve většině případech) jsou na sobě závislá...
U těch stanic kde jsou jen vjezdová návěstidla (většinou se jedná o stanice kde dřív byly mechaniky a ty byly nahrazeny světelnými návěstidly), platí jistá pravidla..kde se hledí na GVD a na to jestli je vlak pravidelně zastavující či ne...ten co není zastavující tak ti na návěst volno na návěstidle vjezdovém může stanicí projet...a ten co je pravidelně zastavující dle GVD musí ve stanici zastavit a výpravčí ho musí následně vypravit...
Což se myslím v modulovce moc neřeší..
Proto ti doporučuji i s ohledem na to, že plánuješ odjezdová návěstidla, si provizorně zapojit jen červenou, vrchní a spodní žlutou pro vjezd do odbočky a žlutou pro vjezd přímým směrem...s tím, že vlak bude vždy očekávat zastavení ve stanici...
Do budoucna až uděláš odjezdová návěstidla tak jen přeneseš závislost na vjezdové návěstidlo a o postavení odjezdového návěstidla třeba ze třetí koleje a současným postavením vlakové cesty na třetí kolej se na vjezdu místo vrchní žluté rozsvítí právě zelená...spodní žlutá zustane ta jen indikuje rychlost jízdy do odbočky...
A to tě ještě nezahlcuji s nějakou rychlostní návěstní soustavou...že pokud by bylo postaveno ze třetí kolej do odbočky tak na tom vjezdu by měla blikat vrchní žlutá...(očekávej 40km/h)