Vážení,
muzejní 1010 byla dost pracně vrácena proti ose času.
Práce to byla týmová, prováděná s maximální zodpovědností a pečlivostí.
Dalo dost práce například vyhledat originál předávacího protokolu v provozní dokumentaci ve Vršovském depu, ve kterém byly vyhledány a odvozeny původní odstíny barev, např. červeň višňová, kterou jsme zpočátku neuměli převést do RALu.
Velké poděkování pamětníkům pod bohdaleckou skálou, hlavně bývalému šéfovi nehoďáku panu K.M.
Jakákoliv originální barevná fotka byla na tehdejším materiálu Foma-flek a díky tomu nebyla hodnověrná.
Dále muselo být dost upravováno jedno čelo, měněné po nehodě v průběhu provozu.
Upraveno bylo provedení bočních madel, jejich protažení do rámu. Dále osazeno zpět ukončení parního potrubí.
Poděkování šrotovací firmě v Ostravě, odkud bylo potřebné potrubí odebráno.
Byly provedeny i úpravy na motoru, výfuku a střeše.
Další velké poděkování ing. A.K. a jeho kolegům z DPOV Nymburk.
Velká zásluha je též v pozitivním přístupu ředitele ŽM NTM Mgr. J.S. který této akci věnoval velké množství energie.
Dobrá spolupráce byla s kolegou Bdlm (K-report) s doplněním odlišností v nápisech.
Po dokončení dokumentace popisů byl nalezen originál výkres a nebylo již potřeba nic upravovat
.
Popisy nejsou provedeny pomocí samolepek ale původní technologií, tak jak to má být
Jedině se nestihl zprovoznit Pegas. Je ale na místě a s jeho oživením se v budoucnosti též počítá.
Všem patří poděkování, včetně přístupu mnoha lidí z VÚŽ.
Pokud jsem na někoho zapomněl, tak se omlouvám
!
S určitým odstupem mohu hodnotit správnost rozhodnutí o oživení této Barči a celkovou poměrnou věrohodnost výsledku v mezích daných možností.
Jednou budu mít co vyprávět vnoučatům!! Hezký den!