Stránka 2 z 2

Re: Odporový lak

PříspěvekNapsal: čtv 01 lis, 2018 11:21 am
od Dan Buchtela
Miloš Pavlát píše:U více nápravových vozů se lakuje krajní dvojkolí.
1) osu vymontovat z vozidla
2) nalakovat
3) nechat zaschnout
4) další vrstva asi 3×
5) změřit a dle naměřené hodnoty dál lakovat nebo nechat nebo škrábat
6) postavit na koleje pod napětím a kontrolovat zda nehřeje
7) přeměřit a vrátit do vozidla
Lak Uhlenbrock 40410
To byl můj postup.
Ad 1) Po získání zručnosti je u mnoha vozidel možné lakovat i bez vyndavání dvojkolí, ale bez praxe určitě vyndat vždy!
Ad 4) POZOR! Když je lak starší, houstne, někdy i 1x může být moc!!!
Ad 5) Lépe než škrábat je odmývat izopropylem a uchošťouchem

Re: Odporový lak

PříspěvekNapsal: čtv 01 lis, 2018 11:56 am
od Petr_J
MiG píše:Já lepím odpory 12k až 15k vteřiňákem a na propoj používám vodivý lak ředitelný toluenem - EL2. Lak ředěný lihem (na bázi kalafuny - EL1) se mi zdá ohrozitelný při čistění kol.
Odpory vybavuji dvě nápravy na vůz.


Toto mi připadá jako nejčistší řešení, kdy předem vím jaký odpor vlastně náprava bude mít. Díky za tip.