Odporový lak

Zkušenosti, tipy, ceny, informace a další.

Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H.

Re: Odporový lak

Příspěvekod Dan Buchtela » čtv 01 lis, 2018 11:21 am

Miloš Pavlát píše:U více nápravových vozů se lakuje krajní dvojkolí.
1) osu vymontovat z vozidla
2) nalakovat
3) nechat zaschnout
4) další vrstva asi 3×
5) změřit a dle naměřené hodnoty dál lakovat nebo nechat nebo škrábat
6) postavit na koleje pod napětím a kontrolovat zda nehřeje
7) přeměřit a vrátit do vozidla
Lak Uhlenbrock 40410
To byl můj postup.
Ad 1) Po získání zručnosti je u mnoha vozidel možné lakovat i bez vyndavání dvojkolí, ale bez praxe určitě vyndat vždy!
Ad 4) POZOR! Když je lak starší, houstne, někdy i 1x může být moc!!!
Ad 5) Lépe než škrábat je odmývat izopropylem a uchošťouchem
Uživatelský avatar
Dan Buchtela
 
Příspěvky: 1174
Registrován: pon 13 srp, 2007 9:21 pm
Bydliště: okres ÚL

Re: Odporový lak

Příspěvekod Petr_J » čtv 01 lis, 2018 11:56 am

MiG píše:Já lepím odpory 12k až 15k vteřiňákem a na propoj používám vodivý lak ředitelný toluenem - EL2. Lak ředěný lihem (na bázi kalafuny - EL1) se mi zdá ohrozitelný při čistění kol.
Odpory vybavuji dvě nápravy na vůz.


Toto mi připadá jako nejčistší řešení, kdy předem vím jaký odpor vlastně náprava bude mít. Díky za tip.
Petr_J
 
Příspěvky: 148
Registrován: stř 20 úno, 2008 7:33 am
Bydliště: Brno

Předchozí

Zpět na Pomůcky a nářadí ke stavbě

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků